Még hatvanat legalább.
Szöveges ítélet
Már írtam az autómról "Jappán Toyota Ejrópai Toyota", vagy hasonló címmel, mikor megvettem, 2006-ban. Újonnan, a monori Kovácstól.
Félelmem nem volt vele, de kíváncsi voltam, milyen lesz egy Európában gyártott Japán autó. Éreztem némi különbséget előző, Japánban gyártott Toyotáimmal összevetve, de konkrétumot nem tudnék említeni, inkább érzésre volt másabb, mintha nem lenne olyan masszívan összeszerelve. Előtte rövid ideig egy Renault-m volt, az konkrétan zörgött.
Közben eltelt négy év és hatvanezer kilométer (munkám nem autóhoz kötött, bejárok dolgozni és hazamegyek, ezért ennyi) és ezalatt semmi bajom nem volt vele. Nem hagyott soha az út szélén, a mostani, télies tél mínusz tizenpár fokaiban is elsőre indult reggel hatkor, ha kell fűt, ha kell hűt, teszi a dolgát. Jó érzés beleülni, nincs lelekva, foglalkozom vele és meghálálja. Még egy hatvanast együtt töltünk.
Hibalista
- 59.960 körül a bal első első világítás, tökvak. Márkaszervízben csere. - Hatvanas szervíz (mindenféle folyadékok cseréje, gyertyák, szűrők, izzók) munkadíjjal bruttó 85.000 forint. - Valamint első féktárcsa (35.000) fékbetét (22.000)csere.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Kovács, Monor. 4es fűút.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60200 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane II. | Következő autója? | Avensis |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
