Konvencionális külső, de elegáns és tekintélyes
Szöveges ítélet
Tágas, kényelmes, ezzel a motorral (2000 ccm, közös nyomócsöves VVVTI, szegénykeverékes üzemmódban működik kb. 135 km/h sebességig) gazdaságos, ugyanakkor dinamikus is tud lenni.
A rugózása eléggé kemény ahhoz hogy ezt a nagy családi limuzint sportosan lehessen vezetni - 15-20 km/h sebességgel gyorsabbat (85-90) lehet elérni ugyanabban a kanyarban, persze ez köszönhető az elektronikus kicsúszásgátló rendszernek is. A 9 légzsák jó biztonságérzetet ad.
Kicsit konvencionális külseje van, de emellett elegáns és tekintélyparancsoló.
A gyári hifije egyik legszebben szól a hozzáértők szerint is.
Hibalista
- 4 év után a hátsó ajtóemelő egyik hidraulikus henger felmondta a szolgálatot.
Ide hordtam szervizbe
TOYOTA KOVÁCS MONOR
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
TOYOTA M3 -azóta meg is szünt mint márkaszervíz!
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 91000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | PRIMERA | Következő autója? | TOYOTA |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
