A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis Avensis 2.2 D-Cat Executive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsit kancsal medve...

Szöveges ítélet

Igazából az autó édesapámé. Ő vette idén januárban 1 hónapig ki se hoztuk a garázsból, addig míg a használatos dolgok meg nem jöttek. (gumiszőnyeg, csomagtértálca, üléshuzat..) Ezután kezdtük el használni. Azért merek írni mert a 12e km-ből 10,5 e-n mellette ültem/ mellettem ült. Már vezettem néhány autót, de amit ide leírtak az nem mindíg fedi a valóságot. Például szerintem turbólyuk 0. Azaz nincs. Kb. 1600-tól kezd el a tölteni a Hybrid turbó utána veszetten megy. Amíg eléri az 1600at addíg pedig a motor hengerűrtartalma segíti. A 400 nm pedig vicces. Ezt azért mondom mert sokan lenézik. És most nem a 530d-vel közlekedő kopaszt mondom...
Nem egyszer próbálkozott mellettem 1.2 es Micra..
Szóval azthiszik h. ebben is 1.2, vagy 1.3 as motor van. Hát nem. Igazából még a D-Cat feliratot nem az oldalára tettem volna, hanem hátulra, hogy a közlekedőtársak tudják mire számítsanak. Épp most néztem TRD feliratot talán elrettentésnek jó lesz...muhaha
A miénk Németországi Executive, tehát ez nem bőrös. A Navi viszont nem áll a helyzet magaslatán. A térkép 10-ből 2-t ha ér. Nem tud, ismer semmit. Bp-n valahogy eligazodik, de azon kívül 0. Az elmúlt napokban kicsit már megmakacsolta magát. Mindennapos használatban van az autó, szóval ha mondjuk este 8-kor garázsba állunk vele, és mondjuk másnap nem reggel 6-kor indul, hanem délután 5-kor,akkor hajlamos nem indulni, csak 2., vagy 3. indítózásra. Ezt már hallottam mástól is,a 10,0:1 es kompresszióra fogják.
A továbbiakban bővítem az ítéletet, ahogy időm engedi kb. 10-15 e km-enként
Ja és a cím azért, mert olyan medvés tekintete van és a xenontól olyan mintha kancsal lenne...:D

08-11-06
Hát igen.. Még használjuk. Továbbra sincs semmi baja.
Toyota... ugye. A 15000-es szerviz vicc. Mi vittük az olajat, Castrol TXT 5W-30. Munkadíjjal, szűrővel, átviszgálással 7e ft- volt. Na ez a vicces. Ezt próbálja meg valaki egy VW konszernes, vagy Volvoval.
Sokan megbámulják, mert a faceliftes Avensisek errefelé nem nagyon elterjedtek.. főleg nem a wagonok.
Közben nekem lett egy 2003-as A3-am ezzel próbálom összevetni, tudom hülyeség mert nem 1 súlycsoport a kettő.
Szóval mostanság elég sokat vezetem édesapám mellett ill. nélkül. Az autóban az a furcsa számomra, hogy első érzetre hosszú a gázútja, tehát hosszú a pedálút. Az autó csak akkor hajlandó menni, ha odalépünk neki rendesen, mondjuk akkor megyeget szépen :D.
Átlagos vidéki utakon lakott terülten kívül nem nagyon lehet 6.ba rakni, mert szinte visszakéri az 5.et 100nál. 6. csak autópálya, vagy spór fokozat. Alattunk 6.3 l körül eszik, ha én tartósabban vezetem, akkor 6,5 - 6,8 között elvan.
Jó ez az autó mindenkinek ajánlható, de a D-Cat motor nem nagyon kihasználható, itt felesleges 2.0 136 lóval elég lenne édesapámnak mindig ezt mondogatja. Főleg amikor telj. adót kell fizetni. 130kw ugye. Ja és azóta a nem indulok csak 2.ra vagy 3.ra betegségből kilépett. Pöccre, bárhol, bármikor. Toyota. Bárkivel talákoztam, mindenki azt mondja, hogy mennyire jó autók, meg amit a japán megtervez, az úgy jó.
Hát lehet. Majd 120e-s nagyszervízig meglátjuk. Az ítéletet még frissíteni fogom.

09-04-10 Verdikt...
Az autó 3. ként van használva, szóval az illetettnél nagyobb becsben van tartva most már. Szóval, igen. Az autó jó, megy, működik hibátlanul. Bárhol, bármikor pöccre, az indítási problémáit úgy néz ki elhagyta. Mivel jó idő lett, gyakran elkérem "megjáratni" a napokban lenn voltam vele a Balaton parton, egy kb. 140 km-es túrán. Ketten voltunk, az autó, és én. Szóval az autót megpróbáltam jobban kiismerni. A hosszú pedálút fennáll, ezt szokni kell, ha nagyon nyomja neki az ember, akkkor megy, mondjuk akkor nagyon. Többen írták, hogy az autó messzemenőkig feltűnés mentes. Ez így van, részben sajnos, mivel olyan kaliberű autókkal jönnek az ember nyakára, hogy vagy csak mosolyogni szoktam rajtuk, vagy otthagyom őket a fenébe. Igazából az autóból árad a nyugodtság, egyszerűen az ember elfelejti nyomni neki a gázt. Írták előzőleg, hogy nem friss jogsis embereknek való. Én 18 vagyok, 9 hónapja van jogsim, de rajtam is eluralkodik legtöbbször a nyugodt tempó. Nagyon szeretem az autókat, és szerencsére van körülöttem belőlük azért szép számmal, tehát nem a levegőbe beszélek. A fogyasztásról.. azért arra kíváncsi lennék, hogy hogyan lehet megetetni ezzel az autóval autópálya, ill. normál tempó mellett 8,5 l-t.... Nemrég is voltam egy "túrán" dinamikusan vezetve, nyomatékgörbét tanulmányozva, fogyasztott 6,5 l-t... Teli tankkal indultam, és mielőtt hazaértem teletankoltam. Természetesen meg kell tanulni az autó ideális teljesítménytartományait. Ha ezeket az ember ismeri élvezeteseket lehet vele autózni kis fogyasztással. A fed. computer átlag fogy. mérőjére ne nagyon hagyatkozzon senki, mindig csal, szerencsére pozitívan. Nekem 7.0 l-t ír ki közben 6.2l-t fogyaszt.

Hibalista

- Még semmi..

Ide hordtam szervizbe

Autóház Veszprém Kft.
Náluk ismerős csinálja.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 67
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? C5 2.2 HDi Következő autója? mostanában nemhiszem...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)