A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis WAGON D-4D SOL 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kedves mackó, kis étvággyal, csodálatos min?ségben

Szöveges ítélet

Dízel létére meglep?en csendes, legalábbis bentr?l. Nagyon kényelmes és hihetetlen jó a menetstabilitása. 2000-2200 rpm-t?l kapcsol a feltölt? és elkezd tolni. Kb 160-170-ig gyorsul jól utána lomhul, de azért nem kell évekig várni míg eléri a 190-et. Roppant méret? a csomagtartó, hatalmas hely a hátulül?knek. Nagyon praktikus, hogy a tükrök bentr?l egy gombnyomással behajthatók. Gyönyör?en szól a gyári Hi-Fi CD, rádió, magnó kombó. Ami nem tetszik, hogy a fedélzeti computer kicsit csal, igaz csak a fogyasztás mérésében. Rendre 0.5-0.6 literrel kevesebbet mér, ami azért furcsa, mert a megtehet? km távolságot jól méri. A legkisebb elért fogyasztás 4.7 liter, de ez tartósan csak hosszú uton 5.dikben 70-nél lehetséges, amihez önuralom szükséges, mert ilyenkor alig megy motor, nem is lehet gyorsulni, de a 90-t?l már nagyon húz 5.dikben. kb. 120 km/h-nál kezdi úgy érezni az ember, hogy halad is, annyira nem t?nik fel a sebesség.
Egyetlen dolog nem tetszik benne, hogy bár a normális közlekedéshez elegend? a 116 LE / 280 Nm motor, de igazából a 1475 kg össztömeghez nekem egy kicsit kevés. 1995 cm3-b?l az európai márkák kb 130-150 lovat hoznak ki. Már nagyon várom, hogy a 2.2 D-4D-t a 177 LE-vel és 400 fölött nyomatékkal. Igaz lesz 150LE-s 2.2 D-4D is.
Amúgy tényleg az anyósok rémálma lehet ez az autó, mert amúgy annyira nincs mibe belekötni. Hja ahhoz képest, hogy mekkora böszme autó, könnyen sikerül parkolnom, pedig nincs benne tolatóradar. Na mondjuk ez lehetne gyári extra például, de nem szükséges. Amit szokni kell azoknak, akik biztonsági öv nélkül szeretnék használni, azoknak füldugó ajánlott, mert iszonyatosan aggresszív sipákolással jelzi, ha nincs bekötve az öv. Bár én mindig bekötöm, különben a 9 légzsák valamelyike nyírna ki egy esetleges ütközésnél, aminek pont az lenne az értelme, hogy az életemet mentse.

Hibalista

- Még eddig nem kellett a kötelez? szervízen kívül szervízbe vinnem.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz Váci út

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? FABIA Következő autója? TOYOTA AVENSIS 2.2 D-4D SOL WAGON (VERSO?)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)