Jappán Toyota, Ejrópai Toyota
Szöveges ítélet
Tavaly nyár végi vétel, az újabb, fészliftes változat. Első látásra szerelem tipikus esete. Nem feltűnő, megbízható (bejött a Toyota marketingje), biztonságos, nagyobb méretű autót kerestünk. Évi 20 ezer miatt nem akartuk a dízel ártöbbletét kifizetni, a feleségem pedig a kombi formával nem tudott azonosulni. Kissé konzervatív vagyok, nyugis családapa, nem taposom ki a padlólemezt, pályán is max 140, nekem tökéletes választás. Nem nyújt semmi többet, minthogy kényelmesen csendben elvisz A-ból B-be, de nem is ígéri. Szalonból hazafelé Ferihegynél fordultam vissza, mert a hi-fi gombjai a kormányon pont fordítva működtek, ezt azonnal orvosolták és rösstelték. Két hete a kesztyűtartó ajtaja nyikorog, zavar. És itt jön, ami feltűnt. A másik autónk egy Rav 4-es. Három éves, kétliteres benzines, a feleségem használja, főleg a sz.r pesti utakon, de járt már néhány környező országban is. Az még médin jappán. Az új Avensis talán Belga? Angol? Dél-Francia? nem is tudom, de nem Japánban rakták össze. És ezt érezni. Nem esik szét, félre értés ne essék, és nem tudok konkrétumot mondani, de érzetre nem olyan médin jappán. Ha érthető, mire gondolok. A Rav jobban egyben lévőnek érződik. Ezelőtt Megane-om volt, harmincezer után zörgött mint a rosseb, de az a dolga, francia. Egy Toyotaban ez fájna.
Hibalista
- Hátsó szélvédő fűtésben alsó két-három sáv nem működik, de még nem foglalkoztam vele.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Kovács, Monor. 4-es főút nemtom hanyas kilométer, de rögtön Monor elején. (Pest felől).
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 23500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Megane II | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
