A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 1.8 SOL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Húsz hónap szigorított - szikár alkat

Szöveges ítélet

Havonta több, mint háromezer kilóméter, nem barbár módon, de f?képp magas fordulaton. Elektronikus bejáratás alatt levágott nyomaték és teljesítménycsúcsok melett kicsit magas fogyasztás. A ciklus 1500 km körül ugrik el?ször, aztán kb. 3000-enként érezni változást, mire eljön a 15000-es szerviz, egész jó. Ha sokat préseled a padlót a gázpedállal, el?bb utóbb kiég az els? kipufogó dobod, kicsit morgósabb hangja lesz, viszont jobban gyorsul, és a végsebesség is más. Korábban Carinám volt, az utolsó még japán adagolós, ami nagyon szerette a V-Power üzemanyagot. Ebbe a MOL95/OMV95 adja a legjobb teljesítményt. Normál esetben 220 a vége, de ez irritál néhány 2.5-ös Audit, vagy V10-es Merci terepjárót, nekik meglepetés az, hogy szélárnyékból el?zve közelíthet? a 240 is. A 240-es vonal felett egyszer járt, az M7 érdi lejt? végén, de soha többet, mert tapadás már alig volt. A gyári extra els? szpoiler nem csak dísz, 180 felett ajánlom - levették egy hétre fényezés miatt, éreztem is a hiányát. A 215-ös gumi erre felesleges, mert igaz, hogy nagy sebességnél jobban tartana, de 129 ló nem fog vele nagy sebességgel menni - inkább az orrkötény. A legmagasabb átlagfogyasztásom 17,8 liter volt (de akkor nem tartott fél órát az M7-es), andalgó tempóban a minimum 5,3. Ez a két széls?ség, ellenben vidéki forgalomban, feleséggel az oldalamon 5,8-6,5 közötti az átlagfogyasztás.

A futóm? példás, a hátulja sem sodródik, mint pld. a Carináknak. A kormányzás precíz. A lengéscsillapítás elfogadható kompromisszum a sportos és a kényelmes érték között - gondolkodtam rajta, hogy feszesebbre cserélem, de akkor mi lenne velem Pesten?

A sof?r pozíció az én 176-os termetemhez jól beállítható, de 190 felettit?l már hallottam panaszokat. A m?szerek borostyán színe kellemes, de buta megoldás, hogy az éjszakához beállított fényerejük miatt a zöld szell?ztet? visszajelz? LED-ek alig látszanak nappal, tompított fényszóró állásban. Az automata ablaktörl? jó dolog, csak néha nem akar visszavenni a tempóból. Mondjuk még mindig sokkal jobb, mint a Citroeneken, de elmarad a Mercedes finomságátol. A zenei rész nem basszus-hív? diszkó imádóknak lett kitalálva, de Mozart nagyon szép, egyenletes hangképet ad. Bartók rádió, éjszaka, 200 felett, Vivaldi - tökéletes. Az utas biztonságiöv figyelmeztet? helyére inkább rakhattak volna pohártartót, mert a könyökl?be épített második elég utálatos megoldás. A fogyasztásmér? kijelz?je feleslegesen hangsúlyos, még az alapmodel tárolórekeszét is szívesebben venném. Látszik, hogy ez a hely a navigációnak lett kitalálva, ez a békaszem elég er?ltetett.

A csomagtartó mérete kiváló, ebb?l direkt mód következik, hogy a négyajtósnál a bels? rész nehezen elérhet?, de az ötajtós már majdnem pickup.

Toyota betegség, hogy modellt?l függetlenül id?nként jön egy-egy széria, aminek fütyül a tükre magas sebességnél. Az enyém +14°C alatt mindig néma, +30°C felett már 180 km/h-nál megszólal, 210 felett folyamatosan fütyül.

Összességében az autó nagyon jól egyben van, imádom a típust, nem volt semmi érdemleges gondom vele.

Hibalista

- Meghibásodás semmi.
- Gyári visszahívás miatt cserélve:
- 1. Kilóméteróra egység a komputer rész miatt, mivel az 1.6-oshoz programozott chipek kerültek bele, és e miatt téves átlagfogyasztást számolt.
- 2. Motor szívócsonk, esetenként bels? fröccsöntési sorják zajos légáramlást okoztak.

Ide hordtam szervizbe

- Autóház Kft, Veszprém
Semmi flanc, segít?kész munkafelvétel, korrekt szerel?k. Az egész olyan emberi...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

.
- Emil Frey, Budapest
Mintha automatánál vásárolna az ember, ráadásul annál a fajtánál, ahol el?ször jön a kávé, aztán a pohár. Megvan minden, mégis úgy érzed nem kaptál semmit, csak a kidobtál egy rakás pénzt. Vastagon fog a ceruzájuk.
- Toyota Super
Csak felkészülteknek, különben esetleg megvezetnek! Ha nem er?sködöm, simán cserélik az összes fékbetétet. Persze gond nélkül bírta a következ? szervizig, és még akkor sem lett volna muszáj cserélni.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Carina E 1.6 Következő autója? Toyota vagy Mercedes
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)