Ha jót akarsz...
Szöveges ítélet
Magas felszereltség. Jó ár/érték arány. Nem sorolom fel, már százan leírták...
Motorikusan az aminek lennie kell. Inkább nyomatékos, mint pörg?s. Utazóautó, nem pedig dinamikus városi rakéta.
Sokan írnak az ablaktörl?r?l. Nekem jól müködik, az a titka, hogy a szenzor mindig tiszta legyen. Azaz mocskos ablaknál tényleg nem m?ködik 100%-osan. Néha így is van olyan, hogy még töröl, amikor már nem is vizes. Kellemetlen, de kikapcsolás-bekapcsolás után újra jó. Majd megnézetem a szervízben.
Fényszóró nekem szintén párásodik. Ennél nagyobb gond az, hogy az el?z? autóhoz képest sokkal kisebb a megvílágítás min?sége. Egy Xenon beépítésre vev? lennék...
A pótlólagos extra kínálat Japánosan gyér. Érdekes módon Ausztria ezt máshogy kezeli, nekik elég terjedelmes listájuk van. Pl.: tempomat 70eFt-ért, spoilerek, állóf?tés, navigációs rendszerek, stb. Ennek egy része itthon is van, de sokkal kevesebb.
Olasz után Japán autóba ülni...
Csak egy tanulság lehet: SOHA TÖBBET OLASZ RETEK!
Ebben "furcsa mód" minden m?ködik, nem zörög. Eddig nem kellett a fél autót kicserélni. Valamint bíztató a többi Toyotás szervíztapasztalata, hogy ha kell akkor cserélnek amit kell. A Fiatnál csak legyintettek, hogy: "ez csak esztétikai hiba, funkcionalitást nem befolyásolja". Mindezt egy olyan zörgésre, mintha a nászutasok mögé kötött üdít?sdobozokat hallanád az utastérben rossz úton.
Fogyasztás: 7 liter körül nagy átlagban (picit öt fölött a minimum, 10 a maximum 180-200 körül) A fedélzeti számítógép lehet, hogy csal egy picit, de szerintem aki ebben a kategóriában választ autót, annak néhány deci nem okozhat gondot.
Apró ny?gök:
- hiányos megvilágítások (pl. tükörbehajtás gombja)
- nem láthatóak a LED-ek a klímakonzolon nappal
- 5 ajtós kivitel: ha es?ben nyitod ki a csomagtérajtót akkor a víz egy része befolyik a fejtámlákra
- tompított és a távolsági fényszóró fényereje szerintem gyenge (jobban lehet látni, ha a fedélzeti számítógép ki van kapcsolva)
- váltó csak 1 és 2 után veszi a hátramenetet könnyen (lehet, hogy olaszok tervezték)
- hátul a belmagasság max 180 cm-ig jó, különben a fejed eléri a tet?t. El?l 180 cm esetén is a legalsó pozícióban van az ülés és pont jó. (Nem tudom, hogy ül be vki, aki magasabb.)
Ezek egy részét már a többiek is említették. Remélhet?leg a ráncfelvarrás segít rajtuk.
Összességében mindenkinek ajánlom, remek választás. Ha újra választanom kellene, akkor megint ezt választanám.
Hibalista
- Minden jól m?ködik, eddig semmi gond nem volt vele.
Ide hordtam szervizbe
Helyet nem említenék, de sajnos volt kellemetlen tapasztalat. Csak másodikra sikerült a javításnál eltalálni a színt, összesen 6 alkalommal mentem a szervízbe. Cserébe a végén kitakarították az autót, miután durva karcok keletkeztek a m?fa berakáson és a m?szerfalon. Még 4 találkozás a csere miatt! :-)
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fiat | Következő autója? | Japán, vagy BMW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
