Feltűnésmentes megbízhatóság
Szöveges ítélet
Kicsit szerettem volna nagyobb teljesítményt (126LE/300Nm), de végül ez is megy 200 felett (GPS szerint 215, az óra szerint 221Km/h) Ez a második ebből a szériából, az elődjét 150000Km-nél vittem műszakira az utcáról és mentem vele tovább. Ha nem törik meg az oldalát el sem adtam volna, így vettem egy újat, a 2.0 benzines (147LE/196Nm/2003-as) helyett 2.0 D4D-s diesselt. Az elődje 8liter körül tudott 100-on, ez tud 5-5,5literes fogyasztást, szinte mindeggy hogy hajtom. Jelenleg a fedélzeti szerint 5,0liter az átlag, ami kb: 2800km-alatt állt be. Kicsit lehetne toleránsabb a blokkolásgátló, szerintem kicsit hamar avatkozik be. A fékek mióta azbeszt mentesek 60000 körül betét cserések, a korábbi toyotáim elmentek 150000-et a gyári betétekkel. Nem vagyok kibékülve az országuti világítással sem, de a városi az jó.
Hibalista
- Telefon kihangosító gyári elromlott, 40000-nél kicsit hangosabb lett a motor, de teletank prémium üzemanyag elfogyasztása után lecsendesedett! Azóta jó. kétszer lecsúszott a turbó vezérlő vákuum cső, hogy mitől nem tudom, de mostmár rögzítettem.
-
Ide hordtam szervizbe
ROAD SERVICE KARCAG
A szerelők de általában 10 éve itt dolgoznak, úgyhogy nyugottan rájuk lehet bízni az autót.!
Mindig korrekt partnerek votak.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Toyota Avensis, ha sikerül Lexus IS220D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
