Erre vágytam
Szöveges ítélet
Sokáig töprengtem, hogy a mai benzin árak mellett át merjek ülni az előző D4-D-s Avensisem után egy benzinesbe. Mivel volt már 1,6-os Avensis I-em is és az sem fogyasztott sokat végül úgy döntöttem ez sem ehet ki a vagyonomból. Ráadásul ez kb.800e Ft-tal olcsóbb mint egy hasonló állapotú diesel.
Mikor beültem, hogy menjek vele egy kört 100m után tudtam, hogy megveszem. Mindent tudott amit az I-es Avensis D4-D-ből hiányoltam.
1. A könyöklő jó magasságban van.
2. Puhább a kuplungja
3. Halk a motorja és gyönyörűen pörög fel, hogy 4000 fölött dupla erővel kezdjen tolni.
4. A futómű egy álom az I-es Avensisekhez képest.
5. Sokkal könnyebb a kormány.
6. Sokkal hatásosabb a fék.
7. Az elején hiányoltam a diesel nyomatékát, de mostanra megtanultam beosztani az erejét és sokkal harmonikusabb, mint a D4-D.
8. az egész kocsi nagyon kezes, jól irányitható
És akkor még nem beszéltem a VSC-ről, a dupla digit klímáról, az eső érzékelős ablaktörlőről.....
A fogyasztás megállt 7,5 literen, szerintem egy ekkora kocsitól nagyon baráti.
Néhány apró bosszúság:
1. Elspórolták a szemüvegtokot.
2. A telefont, nem tudom sehovase tenni, csak a könyöklőbe, de ott nem hallom.
3. Szerintem a csomagtér alatti rekeszeknek nem sok értelmük van, viszont nagyban csökkentik a csomagtér magasságát.
Hibalista
- Még semmi, de még keveset mentem vele
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer Pilisvörösvár
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Avensis I D4-D wagon sol | Következő autója? | következő 3 évben maradok ennél |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
