Céges igavonó
Szöveges ítélet
Megvártam, hogy legalább 100,000 km legyen benne, mielött bármit is írnék. Megjegyzem valahogy kéne szerintem szabályozni, ki ír, mert nevetségesek azok a beírások, hogy tegnap vettem, holnap cserélem Passatra, mert sz@r japán, és fél nap alatt minden elromlott, de semmi konkrétumot nem tudok írni.... Ezeket a fikázásokat ki kéne szürni, mert komolytalan lesz az egész.
Szervizeléskor 35-50k Ft között volt eddig, nagy részét a drága olaj tette ki.
Negatívum: szervószivattyú néha rakoncátlankodott, persze a szervízben mindig jó volt, végül garanciában kicserélték. Ezenkívül nagy sebességnél a ha´tsó ablaktörlö elemelkedik, illetve lehet említeni a szélérzékenységét a kocsinak, de aki azt írja nem bírja az úton tartani, inkább adja vissza a jogosítványát.
A riasztó szintén rakoncátlankodott (szintem minden utólag beszerelt elöbb utóbb elromlik), nem tudom a márkaszervízeknek miért nem jó a gyári.
Pozitívumok: összességében kellemes autó, a motor épp megfelelö, kedvezö fogyasztással. Remélem a következö 200k km most, a bejáratás után gond nélkül fog telni.
Hibalista
- riasztó (nem gyári), szervószivattyú
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Toyo/Honda/Lexus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
