Béna Bálna
Szöveges ítélet
A gyári hifi borzasztó és nevetséges!!! Az el?z? autóm egy Astra Classic volt, a gyári kazettás rádiója százszor különbül szólt.
Az es?érzékel?s ablaktörl? annyira rossz, hogy veszélyezteti a vezetési biztonságot. Abszolút esetleges a m?ködése, sokszor a száraz ablakot is letörli, sokszor viszont a másik autó által keltett vízfüggönyt is simán rajtahagyja az ablakon (értsd: vakon vezetz el?zés közben). Apró kedvesség a japóktól, hogy ha nem használod az es?érzékel?t, akkor vagy kézzel törölsz, amikor szükséges, vagy iszonyú gyors állandó törlésre tudod csak kapcsolni.
Teljesen idióta a m?szerfal. Például a ha látni akarod a napi km számlálót, nem látod az összes megtett km-ert. A küls? h?mérsékletet csak a vezet? látja. Az id?t csak a vezet? látja (ja, és az óra beállítására egyetlen pöcök áll rendelkezésre: meg?rülsz, mire rájössz, hogyan m?ködik a nyomorult!!). Ugyan senkit sem érdekel az utasok közül, de mindenki láthatja viszont a középkonzolon pl. az átlagfogyasztást, azt akár három verzióban is. Más kérdés, hogy teljesen hamis értékeket mutat... Ja, és a "fedélzeti komputer"-hez beépítettek kb. 15 nyomógombot. Ha valamire netalán mégis kiváncsi lennél, garantáltan nem tudod beállítani, ezért a 15 gombból átlagosan egyet sem használunk.
A kormányon lév? rádióvezérl? gombok gagyik (a Primó-s számítógépes korszakot idézik). A rádió vezérlése ismét csak gagyi: ki gondolná, hogy a kormányon akkor kell hosszan, a sípoló hangig nyomva tartani a csatornaváltó gombot, ha a következ? el?re programozott csatornára akarok váltani? Ugye senki. Hát ebben a csodában így kell csatornát váltani...
És mégegy: a motorvezérl? elektronikának van egy nagyon gyenge pontja: az elindulás. Ha rálépsz a gázra, a motor fordulatszáma csak érzehet? fáziskéséssel emelkedik. A megszokott elindulási technika (gázralép, kuplungot emel) tehát nem alkalmazható, mert garantáltan lefullad. A helyes módszer: gázralép, kivár, kuplungot emel. Gyorsulási versenyre senki ne menjen ilyen kocsival!!
És mégegy utolsó dolog: a bels? gombok megvilágításán is spóroltak. Jónéhány gomb nem kapott világító ledet, vagy azok nem elég világosak. Például az elektoromos tükörbehajtás gombja tök sötét. Ha este érkezik haza az ember, el?bb fel kell kapcsolni a bels? világítást, hogy meg lehessen találni.
PS: A kocsi rugózása rémes. Ez különösen a pesti utakon elég gáz. Arról nem is beszélve, hogy a vezet? ülést értelmetlenül magasra rakták (ennél csak magasabbra lehetne állítani a kézi magasságállítás során) így aztán a magas vezet? egyrészt beveri a fejet a nagyobb kátyúk esetén, másrészt sohasem látja a keresztez?désekben a közlekedési lámpákat.
Hibalista
- Ezidáig semmi : ))
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Régi (gömböly?) Astra | Következő autója? | Mercedes-Benz C180 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
