Az angliai-japán szekér
Szöveges ítélet
Bevált, szerettem. Nagyobb baj kocsival ne legyen, ami elromlott az elromlott, de sosem maradtam vele az út szélén. Az első ember aki megnézte elvitte és még vár rá 200e nyugis km. A fékhenger cserénél húztam a számat a többit megoldották. Sok múlik a szerviz kolléga hozzáállásán. Először tudd meg milyen a szervíz a városodban utána vegyél autót az adott márkából. Köszi a sok segítséget Gyima!
Hibalista
- - főfékcső csere visszahívásra gari 2000km-nél
- - motorháztető zárva visszajelző x4
- - riasztó GP ALARM olasz félgyári alkatrész x3 alkalommal gari
- - zár és komplett kulcscsere gariba, a gyújtászár elkopott, gariba /50e.- lett volna/
- - váltó 5. fogaskerék szinkrongyűrű x2 alkalommal gariba
- - féknyereg elnyúlt 120ekm-nél 210e Ft, hogy ne csilingeljen mint a széljáték
- - injektorok 150000km-nél gariba, amúgy 600e lenne
- - klíma kompresszor tárcsa leszkadt 190ekmnél 20e.- jav.
- - teleszkópok csere 210ekm-nél kopóalkatrész nem nagy tétel
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Road Debrecen, szeretem őket.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 218000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | S40 | Következő autója? | kézikocsi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
