A japán ipar szégyene....
Szöveges ítélet
Nagyon vártam, hogy átvegyem az autómat. Ódákat zengtek az új motorjáról, hogy szupererős és csendes. Az erő megvolt, de milyen áron! Megkapta a bejáratást, az első 1000 kmen nem ment 2500 fordulat felé, ennek ellenére 10000 és majd aztán 18000-nél recsegni,kattogni kezdett,mindkét esetben turbócsere lett belőle. Lehet, hogy túllihegték a japcsik ezt a teljesítményversenyt. A szervízben mondták, hogy tervezési probléma, köszi.Állítólag a 150le-nek ellenállóbb a turbója.25000km-nél a befecskendezők kényszerítettek a szervízbe, csere.Nem tudom mi lesz ha átlépem a 100000km-t,utána ugyanis nincs garancia.Mennyi pénzembe fog ez akkor kerülni?Az Audival ilyen problémáim nem voltak, én mohó, jobbat akartam.Több mint 9 MILLIÓ volt ez a tragacs, a bőrkárpit nyúlik, nem is jó az ülése.Meggondolatlan vásárlás volt, hittem a statisztikáknak......
Hibalista
- befecskendező, kormánymű, bőrülés nyúlik szakad, sorozatos lámpakiégés, turbó 2x
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 36740 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | a4 | Következő autója? | AUDI a4 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
