Városban fürge, pályán utazó
Szöveges ítélet
Megbízható, jó autó a szériája végéről, ezáltal Terra felszereltséghez képest nagyvonalú extrákkal kiegészítve. A vételár felét költöttem a karbantartására 4 év alatt (beleértve az olaj és egyéb cseréket), ami szerintem rendkívül kevés egy 13-17 éves autótól. Első autó, azzal a céllal, hogy menjen, ne álljon javításra, bütykölésre várva. Könnyű szerkezete és vállalható nyomatéka révén városban agilis, emellett korrekt, sőt kedvező 7,5 literrel el lehet vele járkálni, ha nem mászik hegyet az ember. Országúton kicsit odafigyelve 5,5 literre le lehet vinni, pályán 140-nél elkezd nyakalni, de emellett stabil marad. Az ülések kényelmesek, nehezen kopik a belseje és érzetre ez még sokáig autó marad. A váltója korrekt, kicsit talán hosszú úton jár, de még mindig pontos. Elektromos alkatrészek fáradtak el 16 évvel a háta mögött, illetve talán az első lengőkarok kezdenek lassan cserére érni, a többi cserélt alkatrész önmagában nem volt számottevő tétel. Van sok hozzáértő szerviz, alkatrész is hegyekben áll hozzá, de ez nem ugyanaz, mint hogy az egyes szervizekkel kapcsolatban hogyan alakul a megelégedettség. Ez a példány még - társaival ellentétben - az olajat sem fogyasztja, bár korábban volt, hogy elszivárgott a kenőanyag, de ezt könnyen lehetett orvosolni a tömítések cseréjével. Sedan, ezért nem a legpraktikusabb, de azért el lehet férni sok csomaggal is, a dinamikán nem különösebben érezhető az ilyen jellegű terhelés. Nagyon szeretem, nehéz lenne tőle megválni, mert nem hagyott ott soha, ha volt is probléma, hazáig összeszedte magát.
Hibalista
- ékszíj, feszítőgörgő, generátor feszültségszabályozója (120.000+munkadíj) - kézifékkötelek és hátsó féknyergek (100.000+munkadíj) - hátsó lengéscsillapítók (80.000+munkadíj, előző tulaj által be nem vallott, de felderített sérülés maradandó hatása miatt...) - szelepfedél-tömítés (12.000+munkadíj) - a fentieken kívül csak olaj, szűrők, izzók, akksi, gumik stb.
Ide hordtam szervizbe
Berkesi és Társa (Bosch Car Service), Bp. X. Gyömrői út- vegyesen alakult a hozzáértéssel/problémára való rávezetéssel történő megoldás aránya - de minden esetben alapos munkát végeznek
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
ToyoTeam Garage, Bp. IV. Tinódi utca- sokan szeretik őket, de nekem vegyesek az érzelmeim, sok bosszantó apróság és elfelejtett részlet sajnos sokra megy
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Jazz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
