A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 1,6 Linea Terra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

reális választás

Szöveges ítélet

az autó most 10 éves, én közel 4 éve használom, 150e km-el kaptam meg, most fordult az óra 230.000-nél.

Bp-i cégautó volt (most is az) világéletében, vagyis nem volt elkényeztetve soha, garázst csak elvétve látott, 4 éve utcán, belvárosban parkol. Ennek megfelelő szegényke kívülről, ütött-kopott, horpadt, tele apró ajtórányitás, kukarátolás, stb okozta sérülésekkel (kissé a jég is elverte egyszer, de az csak adott szögből látszik), egy ideig pártucat malterpötty is volt rajta, mert, h vki itt Pesten a belvárosban az utcán mellette kevergette a maltert (...), ami ráfröccsent, de mostanra nagyjából lekopott...
ja, és előző tulajai miatt szinte újra volt festve már az egész, apróbb törések miatt, talán még csak a teteje nem. én még nem törtem szegényt. de nem rozsdásodik.
belülről szürke, az igaz, és a kárpit idióta mintás, de sztem reélisan minden igényt kielégít, persze ez viszonyítás kérdése, én egy Opel Kadettból ültem át.
ülésfűtés van benne, az télen frankó, hamarabb melegszik be, mint a motor.
alapvetően normálisan használom, nem kínzom, ennek megfelelően teljesen vegyes üzemben az 1,6-os (cca110 LE)motor, ami sztem teljesen jól mozgatja ezt az autót (tél-nyár, klíma, dugó, autópálya-város, stb) 8 litert a fogyaszt, ami reális.
út szélén még sosem álltam vele, ami hibák kijöttek, mind a vacak magyar utak, és a futott km, és a kor miatt volt, mindig szervízeltettem rendesen, sztem ennyin múlik, h egy autó alapvetően ne hagyjon cserben.
220.000km körül tavaly nyáron mindig melegedett a motor, és nagyon hamar pirosba ment a hőfok, de szétszedték, kipucolták a hűtőrendszert, és megjavult.
kb 225.000-nél jött szét a kipufogó nemrégiben, ami akkor még az eredeti volt, kapott egy teljesen újat.

reális autó, szeretem, kényelmes, hátul is elég a hely, meg vagyok vele elégedve, saját autónak is elfogadnám, akár még most is.

2008.május vége: 234.000 km: azért csodát ettől sem lehet várni, hűtő ismét melegszik, ha városi araszoláskor klíma is megy, illetve a központi zár egyre többet vacakol, nem mindig zár be, csak többedik próbálkozásra (mivel kulccsal záródik, mert a távirányító évekkel ezelőtt elromlott, és nem tudtak vele mit kezdeni a márkaszervízben...)

apropó márkaszervíz: elvittem állapotfelmérésre a 10. kerületi Toyota (nevét nem írom) márkaszervízbe, és 10.000 Ft-ért úgy felmérték cirka 40 perc alatt, hogy a triviális hibák kb 60 %-a rajta sem volt,pl külső sérülések, berepedt, és párás első indexek, alig világító, kiégett lámpájú műszerfal stb rajta sem voltak a hibalistán. vicc...

2008.08. meg lett a 240.000 km is, és pár új hiba: elrepedt hűtő, tönkrement zár, melegedő motor, ha megy a klíma, és dugóban állok, kattogó kontakthibás indexkar.
Elvittem pesti Toyota szervízbe, 4 hibával, ebből2-t nem tudtak/akartak megcsinálni, egyet félig rosszul kicserélve egy olyan alkatrészt, amit később kiderült nem is kellett volna, egyet rendesen.
mindezt horroráron.
utána elvittem a szokásos vidéki szervízbe, ahol megint rövidúton, és normális áron megcsinálták a többit, amit a csilivili pesti Szállás utcai Toyota szalon nem tudott...

2009.január: lassan meg lesz a 250.000 km
közben műanyaghegesztve és tisztítva lett a hűtő, egyelőre rendben van, bírta a klíma, és a motor a nagy melegeket is.
ja, közben volt egy aksicsere, de az ugye állítólag 4 évente benne van, és a régi aksi minimum ennyi volt.
VISZONT, az utóbbi időben elkezdte durván enni az olajat.ki nem folyik sehol, uh valszeg megeszi, de sajnos elég sokat.
ennek kell most utánajárni, mielőtt beállna a motor, vagy nagyobb gondja lenne. De csodát gondolom itt sem lehet várni egy 10 éves 250ezret futott motortól

Hibalista

- hűtőventillátor(csapágyas lett 220.000km és 9 év után) - első stabilizátorok(magyar, főleg pesti utak) - hátsó lengéscsillapító(durva kátyú) - apróbb nem életbevágó dolgok

Ide hordtam szervizbe

céges autó volt,(most is az) régebben horror áron Bp-en márkaszervíz, mióta én használom vidéki független szervíz, reális áron

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kadett Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)