A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 2.0 16v Linea Sol 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Példaértékű megbízhatóság, és még szép is :-)

Szöveges ítélet

2008 év elejét írunk, megváltam szeretett öreg sportautómtól, egy 2.gen-es Honda Prelude-től, oda volt már nagyon, sokat kellett volna rákölteni hogy le lehessen műszakiztatni, ugyanakkor úgy érzem, vele kiéltem a gokart-autós, sportkipufogós, tövig nyomjuk a gázt..stb vágyaimat. A kocsi elkelt, internetre rárobbanás, hogy találjak megfelelő kocsit, konkrét tervem nem volt, hogy mit akarok venni, csak kitételeim amiknek meg kellett felelni, melyek a következők voltak: Japán legyen (mert nekem a megbízhatóság a legfontosabb), 4 ajtós kaszni ( az 5 ajtós praktikusabb, de nekem a 4 ajtósok tetszenek, :-)), ne legyen 10 évnél öregebb, jól felszerelt legyen, 1,6-2,0 közötti motor hajtsa, Benzines legyen, mert kevesebb a problémás alkatrész, és ha valami probléma adódna mégiscsak, egyszerűbb és olcsóbb javítani, japán esetében nem kell agódni hogy leeszi a gatyámat, na meg hát a pörgethetőség és az ezzel járó hang :-)), az ára férjen bele 1,5M Ft-ba. Nos, ezeket szemelőt tartva, hosszas vacillálás, nézegetés után megtaláltam életem 2. számú párját :-) Toyota Avensis 2.0 16v Linea Sol, nekem ilyen kell!! Őszintén bevallom az autó külseje annyira megtetszett, hogy végül az alapján választottam a többi szóba jöhető típusok közül, mostanra már 2009-et írunk, és szerencsémre abszolút semmi megbánni valóm sincs.
Először az 1,6-osokat nézegettem, de később ráeszméltem hogy érdemesebb megvenni a 2.0-rest, a biztosítás ugyan annyi rá, többlet fogyasztás nem túl mérvadó, főleg nem hosszú távon, mert jócskán nyomatékosabb, na meg a plusz 20 paci, ami számban ugyan nem nagy különbség, de lényegesen jobban megy, ígyis bőven belefértem a költségkeretbe, és ehhez a motorhoz már alapból járt a Sol felszereltség, amely minden igényemet kielégíti, az egyetlen tüske a szememben a legmegfelelőbb kiválasztása után, a kocsi futásteljesítménye volt, mert azért 200 ezer km ugye nem kevés, de bizakodtam a toyota megbízhatóságában, és a kedves barátaim véleménye is hasonló volt, ha a múltban az autó megkapta azt legalább nagyjából amit előírások alapján meg kell kapnia adott km-futások után, akkor semmi gond nem lesz vele, hát uccu neki, mind kívül mind belül igényes, tényleg szép állapotban volt, alaposan átnéztük, kipróbáltuk, csak az elején volt található némi kavicsfelverődés, és ugye a használtságból adódóan a kormányon némi kopásfolt, megvettem, utána szokásos megvétel után ajánlatos kopó alkatrészeket cseréltem, (gyertyák, légszűrő, olaj, olajszűrő, vezérműszíj csapágyakkal, vízpumpával). Nem romlik el, nem fogyaszt sem olajat, sem hűtővizet, én mint feltörekvő üzletember sokat használom, 7,5-8 literrel beéri átlagos vezetési stílus mellett, vegyesen használva, imádom

Külső: Megossza a véleményeket, de nekem nagyon tetszik, elegánsnak tartom, viszont az utód avensis kifejezetten nem tetszik a pufók felfújt vonalaival..
Belső: Lehetne egy kicsit ötletesebb, talán kicsit unalmas, a fa utánzatú műanyag betétek nem igazán tartoznak a kedvenceim közé, de azért mutatósak, ugyanakkor minden kézre áll, jók a felhasznált anyagok minősége, puha műszerfalborítás, jó tapintású plüsskárpit az ajtókban, a középső könyöklő túl alacsonyan van, viszont a teteje felnyitható és cd-tartót találunk benne, továbbá sok jó pakolórekesz, a tetőkárpitnál elől-középen van 2 db külön kapcsolható térképlápba ami sokszor jól jön, a kettő között pedig lenyitható napszemüveg tartó, ez nagyon tetszik :), az elektromos ablak kapcsolók mögött az ajtókárpit-könyöklő is nyitható pakolórekesz (ezt 2 héttel a vásárlás után találtam meg :-), hátsó ülés közepéből is nyílik könyöklő, aminek szintén van nyitható teteje, ha felnyitjuk pohár, és egyéb bisz-basz tartót találunk, ez is nagyon tetszik, a vezető ülés magassága is állítható, a kedvencem az állítható gerinctámasz benne ami nekem nagyon jól jön, a kesztyűtartó közepes méretű, megvilágított, a hamutartó is megvilágított, de kicsi mert én szemetesnek használom :), ha a vezető ülésből hátra néz az ember sok mindent nem lát, a tolatásokkal vigyázni kell.
A műszerek világítása este számomra kicsit unalmas, egyszerű zöld, sajnos nincs fényerő szabályzó, ami egy hosszabb esti úton esténként hiányzik.
Motor: Amit egy jó japán "kétezres"-től ellehet várni, se több-se kevesebb, jól mozgatja az egyébként 1350kg-os kasznit, nem nagyon kell pörgetni a motort hogy haladjunk, alul sem lustálkodik, az erő a legjobban 3500-as fordulat felett mutatja meg magát, de akkor nagyon, jómagam ritkán pörgetem addig, de néha azért ki kell kormolni, és imádom az ezzel járó szép hangját :), gyorsulás 2 személlyel 0-100-ra 9,3 mp, kettesben még pont eléri ezt a sebességet, de ez esetben már horpad a tank:-)
Futómű: Stabil, nem dülöngél kanyarokban, jó úttartás, viszonylag jól tűri az úthibákat.
Váltó: Jól megvezetett, könnyű kapcsolni, talán kicsit hosszú úton jár, de a kategóriát tekintve ez teljesen rendben van így.
Fék: Nem vagyok vele teljesen megelégedve, igaz az ABS ha kell, főleg télen nagyon jó szolgálatot tesz, de lehetne hatásosabb is a fékerő, de azért rossznak nem mondanám, említésre méltó viszont, hogy fura dolog ekkora motorral szerelt, ekkora kasznis autóhoz dobféket rakni hátra, na mind1... :)
Megbízhatóság: Példaértékű

Ahogy a km-ek száma növekszik, folytatom..


Hibalista

- -jobb hátsó helyzetjelző 2x (150Ft)
- -bal hátsó helyzetjelző 1x (75Ft)
- -bal első tompított izzó (H7) (1200Ft), (majd xenonosítva lett, eddig hibátlan)
- -Fűtés szabályzók világítása, a 3-ból 1 db "rizsszem" izzó kiégett, (10 perc munka a csere) , és a helyi hipermarketben is kapható (249Ft/1 pár)
- Ez mind ami elbírt romlani rajta az elmúlt 1 évben, (hozzáteszem egy 9 éves közel 250 000 km-ert futott, heti kb 1000 km-el terhelt autóról beszéllünk) plusz az előírtak alapján kopó alkatrészek cseréje, de ugyebár ez nem meghibásodás, hanem karbantartás.

Ide hordtam szervizbe

Kedves ismerősöm, nagyon érti a dolgát, de kissé idegeskedős típus :)

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Jómagam :)

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Prelude Következő autója? Nagyon bevált, nem tervezek cserét
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)