Nem egy élményautó, de biztosan elvisz, ahova kész
Szöveges ítélet
Elismerem az erényeit, de sosem tudtam megszeretni. A 90 ló kevés egy ekkora testbe, még ha meglehet?sen nyomatékos is a motor.
Elromlani azt nem tudott (elvégre Toyota), de menni sem igazán. Mondjuk az 1.6-os benzines BMW-ket ha odafigyelt az ember, zöld lámpánál többnyire lealázta -diesel volta ellenére. Azonban 130 felett nem húzott rendesen, ha pályán kellett gyorsítani. Visszaváltani meg nem lehetett, mert akkor minden ízében tiltakozott a szerencsétlen. Indításkor, különösen télen, roppant hangos volt és nagyon lassan melegedett fel.
Az is zavart, hogy 190 felett vége volt, a turbó túlpörgését megakadályozandó az automata leszabályozott.
Kevesett evet az igaz, de a bels? design a MÁV Intercityre emlékeztetett. Tökéletes funkcionalitás, de dög unalom.
Semmi nem romlott el, de 7500 km-enként el kellett vinni kötelez?re. Ez azért ma már kicsit túl s?r?nek t?nik...
Abszolút kiszolgált, tökéletesen megbízható volt, de szeretni nem lehetett. (Ki szeret bele a megbízható 55 éves bejárón?jébe?)
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Carina E | Következő autója? | Lexus 200 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
