A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 1,6 Linea Terra Liftback 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minden m?ködik...., ahogyan kell!

Szöveges ítélet

Céges (nagyon jó) tapasztalatok alapján esett erre a típusra a választás. Használtan vettem óra szerint 120e km-rel (a valóság biztosan más...több). Sajnos a futóm? kissé amortizálódott (nem a típus, mint inkább a használat, nomeg a magyar utak hibája), igy a kormányösszeköt?ket cserélni kellett. A kormánym? kotyogása spec. kenéssel megsz?nt (gyári ajánlással).Egyetlen olyan hibája volt, ami alkalmatlanná tette a közlekedésre, nevezetesen a vízpumpa hibája, ami miatt a h?t?víz ellszállt (szerencsére otthon).
Minden más javítás ill. csere csak a maximalista hozzáállásom miatt lett eszközölve.
Ilyen javítás ill. csere volt:
- kuplung szett (néha nagy terhelésnél felbúgott)
- szemüvegtartó fedél (általában letörik)
- oldalsó díszléc (felpöndörödik)
- fejtámla tartóhüvely (kotyogósodik)
- els? ülések oldaltámasza (elkopott a szivacs, kárpitos megjavította)
- kormány kopása (kormányvéd?-még hátravan).
Sajnos a bels? (unalmas) szürke burkolat kopásra hajlamos (különösen a könyökl?).
Ami hiányzik ill.praktikusabb lehetne:
- középkonzol két leveg?beöml?je csak egyszerre zárható-nyitható,
- hátsó ülések el?rehajtásakor a kiemelt fejtámláknak nincs helye,
- kiemelt kalaptartó nehézkesen tárolható a csomagtaróban,
- sebváltó mögötti tároló lehetne kör keresztmetszet? (pohártartónak jobb),
- bels? leveg?keringtetés váltója mechanikus, nehézkes, elavult,
- a vezet?oldali ablakemel? tiltás a vezet?re is érvényes (kivétel a vezet?oldali ablak),
- els? oldalablakok nagy es?ben er?sen koszolódnak,
- össz km-napi km nem látszik egyszerre,
- ablakemel? kapcsolók nincsenek kivilágítva (csak a vezet?oldali),
- öv-visszahúzók gyengélkednek.
Ami viszont nagyon tetszik:
- tágas bels? tér, nagy lábtér hátul,
- rugalmas motor, gazdaságos fogyasztás,
- jó f?tés-h?tés, pontos h?m. állítás
- jó fékek, jó rugózás,
- csendes, jól szigetelt utastér (7 évesen is egyben van),
- alap-kivitelben is jól felszerelt,
- praktikus tárolórekeszek,
- kézre álló kezel?szervek,
- hatalmas csomagtér,
- stabil elektronika.
A váltó tökéletesen dolgozik, a kuplung mint a vaj (csere el?tt is).
A motor jól bevált konstrukció.
Családi autónak már a liftback kivitel is megfelel?, azzal a megjegyzéssel, hogy hátul csak gyerekeknek kényelmes az alacsony fejtér miatt.
Használt autóként is bátran ajánlom ezt a típust, mert kivitele és megbízhatósága állja az id? próbáját.

Hibalista

- kormányösszeköt?, kormánym?, vízpumpa, kuplung szett, m?szerfal viágítás

Ide hordtam szervizbe

Darázs Japán Autó Szervíz, Szeged

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fabia 1,4MPI Classic combi Következő autója? Toyota Corolla Verso/ Honda FRV
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)