A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 2,0 D4D Kombi 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kivénhedt családi szolga

Szöveges ítélet

Előre bocsájtom hogy a rengeteg hiba, az autó kora, és az előző tulaj gondatlansága miatt következett be. Miután rendbe lett téve az autó, igencsak megbízható társ lett. Addigra azonban a javítási költségek az autó árát is kitették, mert az alkatrész aranyáron van hozzá.
Viszonylag kényelmes autó, hátul rendkívül jó ülni, megfelelően tágas. Talán jobban is szeretek hátul ülni mint elöl, 190 cm és 120 kg vagyok, és ha nem is nyújtott lábbal de kényelmesen elférek, főleg amikor az asszony vezet totál előretolt üléssel.
Csomagtere jó nagy, hétvégi kirándulás cuccai nem jelentenek kihívást, de egy heti olasz nyaralás motyói, vagy egy disznóvágás utáni húsmennyiség sem hozta zavarba. Üresen és rugótörésig pakolva is vígan repeszt, 140km/h felett már megjön a hangja is, de kibírható. Mondjuk a dízel röfögése amúgy sem túl halk, nem is nagyon szeretem, de hozzászoktam.
Amit nagyon tudok gyűlölni a turbós motor idióta karakterisztikája. 2000-es fordulatig olyan mint egy reumás teknős, azután meg hirtelen vadállat módjára elkezd húzni, ahogy belép a turbó. Persze ilyenkor az étvágya is rögtön megugrik.
Másik rettenetesen bosszantó tulajdonsága a kaszni elképesztő mértékű rozsdásodása. Egész döbbenetes helyeken tud pár hét alatt kivirágozni, azután a pici kis rozsdafoltot megvizsgálva kiderül hogy tenyérnyi helyen a festék alatt már nem nagyon van fém. Végül is ez pecsételte meg a sorsát, az új tulajt felvilágosítottam hogy lesz egy megbízható rozsdakupaca, de azt mondta hogy megszokta már, ez japán autóknál nem bug hanem feature.
Mindent összevetve, egy nagyon megbízható autó, de azért örültem volna ha nem porlad el pár év alatt a technika körül a burkolat.

Hibalista

- Első és hátsó lengéscsillapítók, hátsó rugók, összes fékbetét, klíma, fűtés, féltengelyek, kuplung, elektromos ablakok, szinte minden kopó alkatrész, elektronikus hibák tömkelege. -

Ide hordtam szervizbe

Egyik autószerelő barátomhoz akinek tizensok éve saját műhelye van.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf I. Következő autója? Passat CC (egyenlőre csak álom)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)