Kényelmes igavonó
Szöveges ítélet
Ez vot a 3. Toyotám. Kezdtem egy 1,6-os Carina liftback-kel, amit imádtam (70e km-t tettem bele), majd jött egy Avensis 1,6 liftback (100e km.) és utána ez az Avensis kombi D4D. (100e km)Összességében egy jó autó, ami ha kellett a felszerelést vitte végig Európán, ha kellett a családot három gyerekkel és kutyával nyaralni. Országúton csendesen tette a dolgát,keveset fogyasztott és előzésnél szépen húzott. Ezekért a tulajdonságaiért becsültem, de igazán mégse tudtam szeretni.
Valahogy nem volt egy harmonikus autó. Hangos volt a motorja városban. 2000 alatti fordulatszámnál a motor halott, 3800 fölé nem érdemes pörgetni. A futómű: rossz úton a hátsó kerekek kanyarban elpattognak. Valahogy a Carinához képest a kocsi fara csak döglötten követi az első kerekeket.
Az előző Toyotáimnál ahhoz voltam szokva, hogy 150000km-ig olajat nem esznek, alkatrészt nem kell cserélnem (kivétel a kötelező szervizeken cserélendő alkatrészeket). Ennél a két szervíz között 2l olajat kellet utána töltenem, cserélni kellett a féktárcsákat. Minden Toyotámon 60000 km-t bírt ki egy garnitúra fékbetét. A szervíz berakott egyszer optifit betétet, mert olcsóbb, 25000 km után csere. A váltó szinkrongyűrűjének cseréje már melbe vágott. Végül a szervízben közölték, esedékes a kuplung és a lendkerék cseréje. Ekkor döntöttem úgy, hogy esedékes a kocsi cseréje és jött a 4. Toyotám egy Avensis II.
Hibalista
- izzók, 5. sebesség szinkrongyűrű, féktárcsák, izzók a műszerfalban
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer Pilisvörösvár
Néhány éve nyitottak. Az elején voltak hibák, mostanra összeállt egy jó stáb.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis 1,6 liftback | Következő autója? | Avensis II. 1,8 wagon |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
