Jó azt kész
Szöveges ítélet
Kinézetre relatív, sokaknak nem tetszik, de ezt megbízhatóságával ellensúlyozza. Alkatrész árak nem a legolcsóbbak, de hát legalább minőségi.
Kényelmes, tágas, nagycsomis szedán. Beltere igényes, a régi puha, kophatatlan műanyagokkal. Kormányon már látni, meg a váltón is kopást, nem vészes, de hát 10 éves szegényke. Ülései plüss, nem kopnak, lehetnének egy kicsit feszesebbek, hosszútávon megfájdul a derekam benne. Motor, hajtáslánc kifogástalan. Gyorsulása sem rossz, 1-2 mostani foshoz képest. Pályán 140km/h után jön meg a hangja 4000rpm felett. 1.8b, 126le, nyomatékos, persze nem egy dízel, de forgatni se kell a halálba. Városba fogyasztás 8l klímával, pályán 6,5-7l (150-160nál), országúton 6l. Nem kamu!!! Ilyen is van! És bárcsak Japánba szerelték volna össze, nem UK ba.
Hibalista
- 135000km lambdaszonda 1.hengersornál: 9479,- utángyártott, beszerelés 0,- - 151000km gyújtáskapcsoló gyári, szereléssel: 30000,- - 170000km ékszijfeszitő komplett 40000,- től 70000,- ig kéne cserélni, mert nagyon sikoltozik esős, párás időben. Lehet csak külön, csapágyat rá venni 13000,- körül + egy feszesebb ékszij 5000,- ugyhogy utóbbi lesz. - Olajat szereti eszegetni, 1000km/2deci. Lehet, hogy eggyel vastagabbat nem kajálná. 5W30 félszint. - Kötelező szervíz: 10000km-ként olaj, szűrők: 10000,- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
