Hivatali szerelem
Szöveges ítélet
Céges autóként használom, 0km óta a cégnél van.
Komolyabb műszaki hiba nem volt vele, tényleg japán minőség. Apróbb idegesítő dolgok: a vezetőülés magától elállítódik, apróbb visszatérő nyekergések a kormánynál, illetve az első Avensisre még jellemző szokásos japán kidolgozottsági igénytelenség.
Városban egy benzintemető (11-13l), autópályán 160 körül viszont relatív jól fogyaszt (8-9l). Az automata váltó sajnos csak 4 fokozatú, valószínűleg ez is erre vezethető vissza. Ugyanakkor nagyon finoman vált, és dugóban, városi forgalomban egy álom! Megszeretette velem az automata váltót!
Futóműve kényelmes, a sportos kanyarokat nem igazán szereti, ott erősen alulkormányzott lesz.
Belső tér 4 felnőttnek hosszútávon is megfelel, mind lábtér mind fejtér elegendő.
A sol felszereltség szerintem minden fontos extrát tartalmaz + igényessebb a kárpit is. Ami hiányzik: automata klíma (csak modellfrissítéstől) és a kipörgésgátló.
Hibalista
- Szilentek, és egyéb futóműalkatrészek a magyar utaknak hála
- Kipufogó (2X, gyári Optifit utángyártott egy hulladék!!!!!), Gyújtáskábel
- + kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Toyota Strasszer - Olajcserén és egyszerű javításokon kívül felejtős mint minden márkaszervíz, de egyébként a szaktudáson kívül készségesek, és nem is túl drágák. Jó biztosítási ügyintézés!
DE: a gyújtáskábel csere helyett majdnem automata váltót cseréltettek velem!
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Céges (dízel ?, automata ?) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
