Csak karosszériajavítást ne!!!
Szöveges ítélet
Alapjában véve, leszámítva a javításokból adódó kellemetlenségeket, elégedett vagyok az autóval. Talán a karosszéria merevsége lehetne jobb (a tapasztalat még a törés el?ttr?l származik) és a fékek is lehetnének jobbak. (szerintem a fékút nem túl rövid, bár nincs hasonló kategóriában viszonyítási alapom és a féktárcsák hamar deformálódnak)
Hibalista
- Szeret kiégni a helyzetjelz?.
Ide hordtam szervizbe
Sakura, karosszériás részleg. Sajnos meg volt ütve a jobb eleje és a szélvéd?t is kellett cserélni, utóbbit egy felpattanó k? okozta. Igazából nem is az autóval van a bajom, hanem a karosszérás részleg hozzáállásával és a szerelés min?ségével. Felhívtam ?ket, hogy megkérdezzem, készen van-e az autó, amire azt válaszolták, hogy igen. Mikor órákkal kés?bb érte mentem és szerettem volt elvinni, akkor tudom meg, hogy nincs összeszerelve. Azt modták, hogy fél óra. Másfél óra múlva megkaptam az autót. Azóta mindig zörög elöl valami fémlemez vagy hasonló és az illesztések is hagynak maguk után kivánnivalót. Még vagy kétszer vittem vissza, hogy igazítsanak valamit itt, ott. Az újjonan festett motorháztet?r?l leverték a festéket a sarkoknál.
Szélvéd?cserénél nem elég, hogy összekarcolják a fényezést, nem takarítják le a sarat, amit felhordtak a küszöbre, de ha kicsit rosszabb úton megyek vele, akkor zörög, mozog, helyezkedik a szélvéd?. A bal oldali A oszlop borítását nem tették vissza jól, az is zörgött. Újra el kellett vinnem a szervíbe. Az ablaktörl?knél lév? m?anyag borításokat sem rögzítették jól, a pár darab rögzít?pontból kett? lógott a levelg?ben. Mikor visszavittem, kiderült, hogy azokhoz hosszabb rögzít?k kellenek. (ezt összeszereléskor miért nem vették észre)
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Reálszisztéma, ugyancsak karosszériások. A bal elejét megütöttem (hála a hónak, jégnek és a nem megfelel? sebességnek), futóm? elállítódott, ami teljesen egyértelm? volt, a felni is kapott ütést, ki kellett cserélni. Amikor érte mentem, úgy akarták ideadni, hogy nem állították be a futóm?vet, még jobban zörgött el?l valami lemez. Mikor kötelez?re vittem (egy másik szervízben), megkértem, hogy nézzék meg és azt találták, hogy az ütköz? nincs rendesen rögzítve. Futóm?állításnál (ugyancsak kés?bb a másik szervíben) pedig egyb?l kimutatta a gép, hogy nincs rendben az utánfutás, az eltérés nagyobb, mint a megengedett. Azt nem értem, hogy ezt a reálszisztéma szervízében miért nem látták. A deformálódás akkor jöhetett létre, amikor megütöttem az autót, utána nem volt semmilyen esemény, ami el?idézhette volna, legalábbis én nem tudok róla.
Ezek után valahogy nehéz bízni a szervízesekben, tisztelet a kivétel, de a legtöbb helyen azt tapasztaltam, hogy nagy az arcuk, szeretik a pénzt és nem figyelnek rendesen oda.
Csak egy kis kitér?: az ezel?tti autómnál, mikor elvittem a kötelez? szervíbe és ragaszkodtam ahhoz, hogy ott legyek az autó mellett, csodák csodájára, egy kett?re kész lett. Kés?bb, mikor már nem voltam ott mellette, sokkal több id?be került. Vajon miért? :)
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Pony | Következő autója? | egyel?re a mostani is megteszi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
