Csak ajánlani tudom!
Szöveges ítélet
Mikor megvettem a fékpedálnál néha levegő sziszegett. Szerviz szerint fékrásegítő csere.A pedál rudazatnál van egy gumiharang, azt megbontottam, megigazítottam és azóta jó.
Szívócsonk fordulaton zörgött, mert van bent egy terelőlemez ami elszabadult.Szerviz 220 ezerért cserélte volna, én megoldottam 5 forintból.
Hátsó féktárcsákat kellet szabályozni,mert nem volt kopásjelzés a fékbetéten, így aztán megmarta a tárcsákat meg amúgy is dzsuvásak voltak, de csak minimális válla volt.Persze szerelő cseréltetné mert neki az a jobb meg ma már nem autójavítók vannak hanem alkatrészcserélők.
Izzók sűrűn kiégnek főleg a belsővilágításé.
Múltkor előrehúztam az anyósülést azóta világít a légzsáklámpa.
Rádióvezérlés a kormányról meghalt és nem tudom még miért.
Az autó szerintem egy kicsit gyenge főleg full terheléssel de nem vészes.Négyezres fordulatnál jön meg az erő onnan húz.
Fogyasztás városban 8.5 autópályán pedig 6.5 de csak ha betartom a sebességhatárokat.Országúton finoman közlekedve megáll 5.5 literből. Csomagtartójába 4 bőrönd plusz kisebb táska fér én többet nem tudtam bepréselni.Olajfogyasztás 6 deciliter tizenötezrenként.
Amúgy az autó jó nagy hátul is van lábtér.Parkolóban ha nem állok előre koppra a padkához kilóg a hátulja rendesen.Összességében meg vagyok vele elégedve jó vétel volt.
Hibalista
- izzók, fékbetétek,féktárcsa,szívócsonk,rádióvezérlés,légzsákcsatlakozó
Ide hordtam szervizbe
Toyota Veszprém
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kadett | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
