Az ember legjobb barátja.
Szöveges ítélet
Igazi kényelmes, kortársaihoz képest nagy bels? térrel bíró limuzin. Voltak gyerekbetegségek, de igazán megbízható, olcsón fenntartható eszköz. Nem áradoznék róla, de aki ismeri a márka sugallta biztonságot, respektet és kényelmet, az tudja, hogy ezt az autót nem mindenkinek áradozva a szépségér?l és jóságáról - hordjuk naponta elektormos és mechanikus szerelésre, hanem csöndben szeretve csak kötelez? szervízek esetében bekukkantva a szervízbe, teszi nap mint nap a dolgát. Mintha ott sem lenne. Az automatája kiváló, 160-170-nél sem zavaró a menetszél, és nekem a felszereltségb?l csak a tempomat hiányzott, de az nagyon. Ellenben szerintem a plüss üléshuzattal nem mondanám puritánnak, mint egy korábbi 2.0SOL min?sít? márkatárs. Szerintem -megint csak az akkori konkurrenciához viszonyítva- a plüss huzatok, puha m?anyag felületek igazán jó érzetet keltenek.
Én csak ajánlani tudom mindenkinek. Engem egyszer sem hagyott cserben, (és eddig még az új gazdáját sem) minden garanciában lebonyolított javítás ütemezett és nem vészhelyzeti javítás volt.
A típus kelet európai változatának elég nagy hátránya a hátsó dobfék, ami egy automata váltóval már elég fájdalmas pont. Emiatt is kellett az els? féket a szükségesnél többször szabályozni, s?t egyszer még cserélni is.
Mindent egybevetve, aki csendes, igazán kényelmes, gazdaságos társra vágyik, csak ajánlani tudom. Én szerettem, de nem voltam beleszeretve. Persze ha nem jelent volna meg a Prius, talán még ma is Avensisem lenne.
Hibalista
- Kormánym? típushiba - garanciális csere
- Els? féktárcsák (alultervezett) - garanciális csere
Ide hordtam szervizbe
Toyota Pest
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Corolla 1.3 | Következő autója? | Toyota Prius |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
