Állítsátok meg a világot, be akarok szállni!
Szöveges ítélet
Amikor vettem az eladó megkérdezte volt-e már Toyotám. Mondtam, hogy még nem. Erre ? azt mondta, hogy akkor most veszel el?ször Autót.
Igaza volt. Nyilván mint átlagpolgár nem tudok Rolls Royce-ban gondolkodni, de igaza volt.
A 2 literes SOL felszereltség? változatot vettem. (Azután lezúztam és sajnos már nem találta ugyan ilyet a piacon - csak VVT-i motoros volt, de az behozott és/vagy drága és amúgy sem szeretem az "okos" er?t...)
Motorikusan hihetetlenül jó. Gyorsul mint a mérgezett egér és tartósan is lehet vel gyorsan menni. Nálam 180-190 utazónál még hangja nem volt. Alapjáratát úgy tartja mint egy Breitling óra. Rögtön reagál. Nem gondolkodik, nem tárgyal, hogy akkor talán elindulna a fordulatszámmal fölfelé,ha ezt a Tanács is elfogadja, hanem megy és HALKAN! Nekem gyári sportkipufogó volt a motortól, de szerintem nélküle is nagyon jó lett volna.
A fékek és az úttartás hibátlan. Hátul ugyan dob fék volt, ami nem tetszett, de oda se neki (bár most így utólag, lehet ha hátul is egy olyan hatékony tárcsa lett volna mint el?l, még ma is élne...) Az ABS nem akar feltétlenül porondra kerülni, csak akkor szól bele, ha tényleg szükség van rá. Ez egy nagyon ritka jó tulajdonság.
Igen kicsi a fordulóköre. NAGYON! Bárhonnan ki lehet állni és be lehet man?verezni úgy, hogy az ember nem cibálja szét a váltóját. És a váltója! Pontos, fegyelmezett, NEM REZEG a motortól. Röviden jár és semmi er?szakoskodás nem kell hozzá.
Nem billeg. Még nagy sebességen sem lehet érezni a bizonytalankodást a d?lésben, annak ellenére, hogy rossz úton sem pattog. Valahogy sikerült így megcsinálni, összehozták, tehát lehet ilyen futóm?vet is gyártani.
A beltér még a SOL változatban is puritán, de van benne hely, el?l és hátul. Szerencsére még viszonlyag kevés gomb volt, azok pedig nem er?szakos kattanással tudatták, hogy engedelmeskednek, hanem finom pattintással.
A pedálok - nekem- egy picit közel voltak egymáshoz, de oda se neki.
Nem zörög. Nem tudtam olyan vacak úton menni, hogy bármi zörgött, kattogott vagy nyekergett volna, pedig már akkor is 5 éves volt az autó.
A csomagtér, azzal volt egy kis bajom. Szerintem sz?k a csomagtér nyílás és rosszul is pakolható. Ebben a TV csak a hátsó ülésen utazhat haza, bár a francnak hazamenni, ha ilyen autóval is lehet örömködni.
A fogyasztása hihetetlenül jó volt. Városban 9l körül jártam vele és amikor nagyon meghajtottam akkor sem nagyon ment 11.5 felé.
Az els? ablakf?tést imádtam!
Soha nem robbant le, soha nem akadékoskodott, soha nem hívta fel magára a figyelmet apró bajokkal. A kötelez? szervízeken kívül semmit nem kellett rajta csinálni, és szerintem még most sem kellene, ha akkor nem jön ki az az agy abból a mellékutcából és nincs ott az a fa, hogy ha már levittem az orrát legalább elmeneküljek valamerre...
Csodálatos autó!
Hibalista
- Semmi de semmi!
Ide hordtam szervizbe
Emil Frey - Mogyoródi út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Nissan Primera |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
