A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 2000 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A sötét lovag.

Szöveges ítélet

Az autó egy bálna.Még sok japán alkatrésszel,de már található a valeos csodák is benne.Ablakemelő,központi zár,gyújtáskapcsoló,amikkel persze hogy szoktak gondok lenni,mondjuk velem csak a gyújtás kapcsolóval volt gondom,erre van egy házi javítási módszer.Nem kell hozzá más csak folyékony fém és egy kis vágókés,vagy csavarhúzó kalapács.Le kell feszegetni a gyújtáskapcsolóházat szétszedni ,féktisztítóval zsírtalanítani a belsejét,majd loc-tite(folyékony fémet)kell belekenni,és ebbe egyszer belehelyezni a kulcsot,majd egy napig száradni hagyni-EZ ÍGY LESZ ÖRÖK!Sajnos ezek a francia buzik ezt nem tudták megcsinálni.Így megspórolsz 20,30 ezer forintot!Féktárcsa nem szabad szabályoztatni,mert egyrészt megkevered az ABS-t után,mert a még rajta maradt vaspor az ABS érzékrlőjére tapad,kiszőrösödik és ezután fura hangot ad és a meghibásodásához vezethet.
Nagyon csúnya és én egyet ez miat nem vettem meg,amikor a műszerfal a műanyagfával van burkolva-EZ UNDORÍTÓ SZERINTEM.ÉN A KÉK MŰMÁRVÁNY MELLET DÖNTÖTTEM.
Ha kigyullad a motorhibát jelző lámpa,azt kell tenni hogy amik a hengerfelynél lévő gumicsöveket,és érzékelőket ki kell tisztítani féktisztítóval,majd kifulyatni belőle a lerakódott olajkokszot,levenni az aksi sarut,és kész is.
Kuplung tárcsa 260 000km,itt érdemes bontott tárcsát venni,mert csak tárcsát nem lehet venni újat csak szettet ami 60-90 ezer forint,hanem venni egy bontottat új ferodol réteg és mehet vissza,felesleges a szett,mert általában a szerkezet nem kopik el.Szerelhetősége már sokkal bonyolultabb mint az elődjeié,még az olajcsere is,de egy álom autó gondok nélkül.FOntos a vizet figyelni ha újat veszünk,ha a kiegyenlítőtartályban van buborék akkor hengerfejes az autó,és nem veszed észre mert nem forralja a vizet csak eszi.Olajfogyasztás Zéró,füst Zéró.Hang Zéró(egy opelos haverom azt hitte benzines amikor elindítottam és van benne 270 000km)Télen picit nehezen melegszik,de ha ventilátort bekapcsoljuk megemelkedik az alapjárat,és így előbb eléri az optimális hőfokot.Pici szilenteknél,sabilizátor rudaknál csak japán alkatrészt ajánlok nipparts vagy gyári,mert 2 tovább bírja mint az olasz vagy francia.Betegsége még a szervo szivattyú szivárgása,ezt nem érdemes cserélni,mert nem lessz jobb hanem a benne lévő kis gumgyűrűt kicserélni vagy csak hagyni és olajcserénként feltölteni mert nem megy el olyan gyorsan belőle. olaj actevo CASTROL 10W40 amit 10 000km-ernként cserélek.Sajnos az újabbakról D4D-már nem ilyen jók a tapasztalatok,még több valaeo-még több meghibásodás(EZ VAN)a D-CAT-ről ne is beszéljünk,mert az meg teljesen mint egy francia,olasz vagy német autó,ugyanazokkal a problémákkal.Dupla tömegű lendkerék(VALEO) ezek már csipegetik az olajat is,páne a D-CAT nél kell figyelni és mindig az előirtatal kell cserélni,a részecske szűrő eltömődése nagyon nagy probléma az ára miatt.Sajnos ha eladom egyszer,akkor megszűnik a TOYOTÁS élet,mert az újak már nem toyoták,a következő az Honda lessz,mert annak a motrát még mindig a ferdezeműek rakják össze.és jobbak a tapasztalatok.
Tehát ha valaki Avensis kombit szeretne venni,annak ajánlom hogy vegye inkább a 90 lovassat mint a d4d-t (110le) mert sokkal kevesebb gondja lesz vele,azzal a fél liter plusz gázolajjal meg nem kell foglalkozni.

Hibalista

- Kormány kopás 100 000km
- Gyujtáskapcsoló kopás(valeo-Francia)120 000 betegsége
- FÉktárcsa 250 000!!!!!!
- Stab.rúd tartó gumiágy ami a kaszniban van260 000
- Első lengőkar szilent
- Kuplung tárcsa 260 000
- Kopó ajtó kárpit

Ide hordtam szervizbe

Bejczi László

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 280
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? corrola 1.8d Következő autója? Honda Accord 2.2 cdti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)