A megbízhatóság mértékegysége
Szöveges ítélet
Nem versenyautó,annyi szent.3 ezer felett szeret forogni,akkor húz is, de "necces" el?zésnél ki kell kapcsolni a klímát. Városban sokat kell kapcsolgatni tartós haladás (értsd:nem dugóban) esetén,de klímával sem lehet 10 l/100km fölé vinni a fogyasztást, inkább 9.5 körül eszeget. Nem autópályán 100-120km/h sebességgel 7.5 a fogyasztás.Autópályán gond nélkül bírja a 180 körüli utazósebességet,a vízh?mér? elindulás után beáll középre,és onnan el nem moccan- télen-nyáron sem. Elöl teljesen kényelmes,a sof?rszék deréktámasza kifejezetten eltalált.Hátul két Piedone,vagy 3 Terence Hill kényelemben utazhat, a csomagtér elegend?. Nagy sebességnél szélérzékeny,erre oda kell figyelni ! Egyenesfutása példás, a pesti utakon megadóan t?ri illetve elnyeli a kisebb úthibákat, semmi sem zörög vagy csattog.A világítás példás,szépen beteríti az utat éjszaka. Legutóbbi szervízlátogatáskor mérték: 16.500km. alatt nem egészen 2 liter olajat evett meg.
Hibalista
- 2db.hátsó világítási-izzó;kerékcsapágy bal hátul;hátsóablak-f?tés (forrasztással javítva 5 perc alatt,ingyér)
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer,Budakeszi
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 119000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 63000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra "F" Caravan | Következő autója? | Avensis 2.2 D-Cat |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
