A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 1,6 WAGON 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legmegbízhatóbb igásló - 1,6 WAGON

Szöveges ítélet

Véleményem és a szerelők véleménye alapján is ez egy igazi igásló. Nem túl erős, nem túl nyomatékos és cseppet sem sportos. Érezhetően nem erre lett kitalálva. A majdnem 1400 kg-os saját tömeg és a 110 LE ami viszonylag magas fordulaton ébred, a papírforma szerint sem túl jó párosítás.
Hihetetlen, de ennek ellenére lehet vele dinamikusan autózni. A fordulatszámmérőt 3000 felett tartva 2-3 fokozatban simán ki lehet autózni vele amit a ma hatályos kresz szabályok megengednek. Nem mondom, hogy sportautósan, de számomra bőven elég volt. Vonóhoroggal felszerelt kombi felépítmény volt a miénk, még az 1.800-1.900 kg-al is megbírkózott. Ez persze nem sokszor fordult elő :).
A műszaki megbízhatóságát nem, hogy az európai gyártmányok, hanem a Toyota utódmodellek is megirigyelhetik. A kor és a rengeteg használat ellenére egy rozsdafolt nincsen rajta és komolyabban semmiféle fő alkatrészhez nem kellett hozzányúlni. Simán beéri a szokásos olaj és szűrőcserékkel.
Ezzel az autóval egy föld körüli útra is el mertem volna indulni (persze ha lenne körbe út és valaki adna egy tankolókártyát :) ) 2db olaj és légszűrővel és 10 liter olajjal.

Nem sportos, nem szép, nem erős ellenben csak úgy árad belőle a racionalitás. A tartósságra lett tervezve! Tipikusan az a fajta autó amit az ember a szívére hallgatva sohasem venne meg, a pénztárcájára hallgatva viszont nem venne mást:).

Én nagyon szerettem!

Hibalista

- A bal hátsó elektromos ablakot kivéve semmi sem romlott el rajta. A szokásos kopó alkatrészek (fékbetét, tárcsa, hátsó dob) egyszer lettek cserélve, a vezérműszíj kétszer. Egy nagyon olcsón fenntartható, rendkívül kis szervizigényű autó, köszönhetően a 4AF-es 1,6 a Toyota által legjobban eltalált benzinmotorjának.

Ide hordtam szervizbe

Mivel garancián túl vásároltuk, gyári szervizt nem látott. Az egyik Toyota szervizben dolgozó szerelőhöz hordtuk. Mindent korrektül megcsinált, soha semmilyen műszaki probléma nem volt az autóval.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Celica Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)