a kedvenc hajóm
Szöveges ítélet
Egy patent 2.2es dízel Almerából ültem át, és hát a formája miatt nem voltam elájulva tőle, de mivel céges kocsi volt így nem osztottak lapot nekem. Viszont az első hosszabb út után (6-700km) éreztem hogy ez valami mese, mind a kényelem, mind a vezethetősége miatt, plusz előny, hogy a hátsó rész tágas és pillanatok alatt szétkapható. (én a nejemmel simán le tudtam menni a Balcsira úgy hogy a csomagok és 2db Mountain bike hátul utazott.) Sok autó volt már alattam, de olyannal, amit egyaránt élvezet vezetni országúton és városban is, még nem találkoztam előtte. A D4D motor véleményem szerint a legjobb jelenleg a piacon, nagyon egyenletesen és jól megy, kevés fogyasztással, és ami a legfontosabb: precíz, megbízható.
Figyelembe véve, hogy külföldről hozták be mielőtt hozzám került, valószínű, hogy mire leadtam, nem 220 hanem 400ezer körüli km volt benne, ennek ellenére hang nélkül, pöcc-röff indult -15 fokban is.
Csak ajánlani tudom.
Hibalista
- a kuplungot cserélték ki benne, ami majdnem 300ezerbe fájt, de a szerelő szerint minden hasonló paripa 200ezer km fölött beleesik ebbe. A csomagtér világítást még baráti áron is 25ezerért tudtam volna megcsináltatni.
Ide hordtam szervizbe
Maszek szerelőhöz hordtam, 5-6 év fölött már nincs értelme a szalonszervízbe vinni.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Almera | Következő autója? | Toyota vagy Mazda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
