A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

140 ezer mérföld fölött is van élet bővített kiadás

Szöveges ítélet

Hamar rá kellett döbbenem arra, hogy itt Írországba közlekedni vagy munkába járni esetleg kirándulni csak kocsival lehet. Ekkor jött a nagy dilemma, hogy vajon milyet és mennyiért. Itt az árak kicsit alacsonyabbak, mint otthon (200 euro-tól), és kérdezgettem a munkatársaimat milyet vegyek olcsót vagy jót. Mindenki a toyotát emlegette meg majdnem mindenkinek van vagy volt már avensis-e. Mivel hosszú távon gondolkodtam ezért döntöttem mellette. Először féltem a mérföldtől mert amik a pénzemnek megfelelők voltak azok mind 140e mérföldtől indultak, de miután ültem egy diesel taxi avensisben ami már akkor 395e mérföldet ment, valamint az egyik munkatársam 1,6-os benzines avensis-ében is 285e mérföld van, kezdtem megnyugtatónak találni azt a 140e mérföldet. Szóval belevágtam és megvettem. Nem egy verseny autó, de én nagyon élvezem. A fogyasztása sem szörnyű, mint ahogy mesélték vegyes használatban 7-7,2 körül alakul a városit nem tudom, mert nincs nagy város a közelben, de hosszú úton hegyes-dombos vidéken sem kért 6,6-6,8-nál többet. Az egyik kiránduláson (400 mérföld) öt személlyel és csomagokkal 6,8-at evett még úgy is, hogy a nem kis csomagtartója tele volt. Finom a rugózása nagyon kényelmes nem nagyon lehet benne érezni sem a sebességet sem az úthibákat. A váltó pontos jól kezelhető, még a jobb oldalról is. Az egész autó tetszik ahogy van, imádom vezetni!
Nos legutóbb 4 éve írtam róla, de most pótolom. Azóta belement néhány mérföld, egész pontosan 191872-öt mutat az óra. Nagyon megkedveltem. Szokásos kis olajcserén kívül már több mindent kellett rajta cserélni. Kezdődött a fékbetétek cseréjével, mert kezdett olyan hangja lenni, mint egy csuklósbusznak. Minden egy kis kopogásból indult amit egy halk autóban hamar meghall az ember és rögtön vittem a szerelőhöz, így mindig olcsón megúsztam. Egy nagy generált kapott mikor betöltötte a 11. évét a műszaki előtt. Ugyanis itt minden 10. évét betöltött autót évente kell vizsgáztatni. Ekkor kapott új vezérszíjat (ez még nem vvti), vízpumpát, összes olajcserét (motor, váltó, fék), és néhány kopott gumiszílent lett cserélve a futóműben. Az itteni utak nem valami gumikímélők, rendesen falják őket. Egyszer vettem olcsóbb számomra ismeretlen kínait (nankan), de az 10 ezret se ment és a sok vízben csakúgy úszott a kocsi. Akkor megfogadtam nem veszek olcsót többet. Azóta csak minőségit veszek (conti) és ez meghálálja dupla annyit lehet megtenni egy szettel. Még mindig nagyon megbízható, de kezd az idő eljárni felette. Ezt onnan lehet tudni apró zörejek jelentkeznek az utastérben, a kormány kicsi darabokban kopik a váltószoknya rojtos, de különösebben nem zavaró még mindig egy nagyon csendes kényelmes, kellemes autó. A legutóbbi 2 műszaki óta csak olaj és légszűrő csere volt rendszeresen és csont nélkül ment át a vizsgákon.
(két összevetést fűznék még hozzá:
1. a közelmúltban az egyik ismerősömmel mentem (nekik egy fábiájuk van) meglátogatni egy közös ismerősünket akit saját autómmal is szoktam és el kell hogy mondjam nagyon összetörtem az út végére. Ég és föld a kettő.
2. nyári élményem, egy fiatalabb (2008) avensishez volt szerencsém. Összesen 3200 km vezettem mo.-ausztria-svájc-no.-ausztria-mo. távlaton. Egy diesel 2 literest, nagyon kényelmesen utazta végig a család, de az út végén én csak azt mondtam köszönöm, de maradnék a benzinesnél.)

Hibalista

- egy gyertya csere 15 euro volt és a sok használat miatt ablaktörlő 27,5 ért. fékbetétek cseréje kopó alkatrészek a futóműben némelyik elég drága (a hátsóba mindkét oldalra a hosszanti tartó 120 euro/db mert nincs hozzá utángyártott erre tisztán emlékszem:))

Ide hordtam szervizbe

liam guilfoyle´s garage

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Poaladuff garage Cork

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 222400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 96000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? avensis vagy gs450h
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)