Szerelőmentes
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem utánnaolvastam a neten, ki sem próbáltam, mert biztos, hogy a miskolci szalonban nem kaptam volna hybrid tesztautót, mindegy mert hybrid kocsim még ugysem volt. Cégnek vettem, gondoltam, ha valami elromlik az drága lesz akkor inkább legyen költség, ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna mert eddig még semmi különleges szervizköltség nem merült fel.
Először is a hibák:
Az üzemanyag szintjelző extraovatosra van tervezve, mert kb. 10-15 literrel már a low fuel felirattal sresszel, a board computer sem jobb egyszer 10 liter benzineskannával kimértem mikor fogy ki és a "0 distance" - felirattól még 220 km-t tettem meg vele amig kifogyott - jó ez nyáron volt (olyankor nagyon keveset fogyaszt) de akkor is lehetne pontosabb
Autópályán lomha és hangos, ráadásul a sebességmérő is csal vagy 10 km-t, úgyhogy lassan haladunk a pályán is, ott ráadásul a fogyasztás is inkább 6 körül van.
Az MP3-ba miért nem lehet beletekerni? ez kicsit bosszantó egy 2012-es évjáratú rádiónál...
A tempomattal többet fogyaszt
Gyorsulási verseny semmilyen körülmények között sem nyerhető vele, még a 70 éves suzuki ignises vénember is legyorsul, ezt el kell fogadni ( néha nehéz )
Ami jó:
Szervizmentesség, eddig sem szerettem szervizeket látogatni ( az előző kocsim BMW volt ott folyamatos volt a szervizelés - meg is utáltam mindet ) de ennél pl. még a gyári féktárcsa-fékbetét van és még szerintem sokáig bírja, mert a fékezésnél először visszatermeli a generátor nem a féktárcsát koptatja.
Bárki bármit ir szerintem a futóműve teljesen jó, remekül lehet vele hegyi utakon kanyarogni, egyáltalán nem billeg a kaszni.
A kipörgésgátló hibátlan, a legnagyobb hóban is biztonságosan elindultunk vele!
A kulcsnélküli rendszer is nagyon kényelmes
Tágas beltér EUR raklapot is vittem már vele - lehajtott ülésekkel befér :)
A fogyasztás főleg városban verhetetlen, csak ilyet kellene a pestieknek használni!
Hibalista
- Nem romlott el semmi, csak kötelező visszahívások miatt kellett márkaszervizbe menni, meg amig garanciális volt olajcserére mentem a márkaszervízbe. Hoppá hazudok, mert a jobb hátsó féklámpa kiégett, meg ablaktörlőt is cseréltem. két éve csak olaj + oljszűrő 10000 km-enként!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 164000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 164000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 318D | Következő autója? | Auris Hybrid |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
