A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2012)

Auris 1.8Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelőmentes

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettem utánnaolvastam a neten, ki sem próbáltam, mert biztos, hogy a miskolci szalonban nem kaptam volna hybrid tesztautót, mindegy mert hybrid kocsim még ugysem volt. Cégnek vettem, gondoltam, ha valami elromlik az drága lesz akkor inkább legyen költség, ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna mert eddig még semmi különleges szervizköltség nem merült fel.
Először is a hibák:
Az üzemanyag szintjelző extraovatosra van tervezve, mert kb. 10-15 literrel már a low fuel felirattal sresszel, a board computer sem jobb egyszer 10 liter benzineskannával kimértem mikor fogy ki és a "0 distance" - felirattól még 220 km-t tettem meg vele amig kifogyott - jó ez nyáron volt (olyankor nagyon keveset fogyaszt) de akkor is lehetne pontosabb
Autópályán lomha és hangos, ráadásul a sebességmérő is csal vagy 10 km-t, úgyhogy lassan haladunk a pályán is, ott ráadásul a fogyasztás is inkább 6 körül van.
Az MP3-ba miért nem lehet beletekerni? ez kicsit bosszantó egy 2012-es évjáratú rádiónál...
A tempomattal többet fogyaszt
Gyorsulási verseny semmilyen körülmények között sem nyerhető vele, még a 70 éves suzuki ignises vénember is legyorsul, ezt el kell fogadni ( néha nehéz )
Ami jó:
Szervizmentesség, eddig sem szerettem szervizeket látogatni ( az előző kocsim BMW volt ott folyamatos volt a szervizelés - meg is utáltam mindet ) de ennél pl. még a gyári féktárcsa-fékbetét van és még szerintem sokáig bírja, mert a fékezésnél először visszatermeli a generátor nem a féktárcsát koptatja.
Bárki bármit ir szerintem a futóműve teljesen jó, remekül lehet vele hegyi utakon kanyarogni, egyáltalán nem billeg a kaszni.
A kipörgésgátló hibátlan, a legnagyobb hóban is biztonságosan elindultunk vele!
A kulcsnélküli rendszer is nagyon kényelmes
Tágas beltér EUR raklapot is vittem már vele - lehajtott ülésekkel befér :)

A fogyasztás főleg városban verhetetlen, csak ilyet kellene a pestieknek használni!

Hibalista

- Nem romlott el semmi, csak kötelező visszahívások miatt kellett márkaszervizbe menni, meg amig garanciális volt olajcserére mentem a márkaszervízbe. Hoppá hazudok, mert a jobb hátsó féklámpa kiégett, meg ablaktörlőt is cseréltem. két éve csak olaj + oljszűrő 10000 km-enként!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 164000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 164000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 318D Következő autója? Auris Hybrid
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2012 (2013)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)