Simán jó
Szöveges ítélet
Nos, Yaris után vettük meg az Aurist. A csajom egyből belezúgott én azért kacsingattam a 7-es golf felé, de két hét gondolkodás után, meg miután kipróbáltunk 5 típust, az Auris mellett döntöttünk.
Hogy miért?
A VW szalonban le se szartak. Azt hitte az ipse, hogy beülök a Golfba és majd azonnal megveszem. Nem tudott tesztautót biztosítani. Azt mondja menjek vissza kedden kettőre...könyörgöm és ha dolgozom, akkor majd én hajkurásszam a szalont, hogy bocsi ne haragudjanak itt szeretnék elkölteni cirka 6 milliót nem gond? Nekik az volt.
Az új Mazda még nem jött el, így a régit próbáltuk ki ami már kicsit öregesnek hatott.
Ültünk még KIA Ceed-ben, de már a hátamon felállt a szőr, hogy egy Dél-Koreai kocsiban ülök.
Volt még Reanult, meg nagyon tetszett a SEAT leon is valamint az új skoda Rapid. De a Skoda után jöttem rá, hogy nekem az Auris kell. Miért? mert mindegyik WV konszernes autó ugyanúgy néz ki. Ezért. Az Aurisnak személyisége van, azt lehet szeretni. A többi inkább egy doboz aminek lehet rendben van a motorja jól fogyaszt, stb, de engem ez nem érdekel. Érzelmi alapon kötődnék ha lehet. Persze szóbe kerültek a dögösebb olasz márkák, de arra azért nem volt pénzünk.
A toyotánál nem szaroztak. Beszámították a Yarist a legjobb áron teszem hozzá. ez 200.000 HUF difi bármelyik másik szalonhoz képest.
Szóval közepes felszereltséggel kértük, mert volt benne tolatókamera, bluetooth, érintőkijelző, digitklíma(bár ez már lehet mindenhol alap).
Amióta van kamera a kocsi seggén, azóta nincs bénázás a parkoláskor még a csajomnak sem. Mindenhova beállunk. Ennyi. :)
A telefonomon csak bekapcsolom a bluettoth a zsemben hagyom és tudok róla telefonálni, saját zenéimet hallgatni. Egyszerűen nem kell szarakodjak hülye beállításokkal, csak beülök és vezetésközben tudok szinte bármit ugyanúgy csinálni. Ezt nem tudom benne megunni.
Motorikusan pedig húz mint a fene. ha az egyes nem fogroona le 6500nál akkor 100-ig ki lehetne huzatni, de kiválóan gyorsul, nagyon megy lehet vele vagánykodni, prögetni, hajszolni. Persze lehet vele autópályán normálisan is menni 140-150-el észre sem veszed. Nincs menetszél. Ez hatalmas ugrás az Yarishoz képest. Nem kell ordibálni mert 150-el mész.. 150-es tempónál nem fogyaszt 7 felett. simán jó.
hátul van hely. midnenautós teszt úgy kezdődik, hogy beülnek maguk mögé a tesztelők. Ezzel kezdem én is. Az Auris volt a legnagyobb lábhelyű kocsi. Az ülések kényelmesek, vagyis biztos van kényelmesebb, de 300km után nem fáj a seggem normálisan szállok ki. Nekem ennyi elég.
Akinek sivár a belseje az nem kapcsolta be az érintőkijelzőt...
Ami nem tetszett:
- a klíma valamiért mindig be akar kapcsolni...
- nincs csak lábra fújás
Amúgy Mazda 3-at vettem volna, de őszig nem akartunk várni, így 1 hét alatt hozzájutottunk még márciusban.
Megérte
Hibalista
- - remeg a vezető oldali visszapillantó, de ezt szerelték azonnal.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Yaris 1.3 | Következő autója? | Mazda 3 vagy 6 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
