Öt perc hírnév a szürke egérrel
Szöveges ítélet
Elolvasva a teszteket, és azok negatív elemeit (csúnya kapcsoló, csúnya óra, bégetés), úgy gondoltam, nekem ez az autó tökéletes lesz. Ha egy autóban ezek a problémák, akkor nincs probléma.
Kiforrott technika - a Priusból származó hibridtechnika már 10+ éve működik jól az autókban -, szívómotor, ami nincs túlhúzva (1,8 liter, 99 lóerő nem a technika határa), nagy, jól pakolható, környezetbarát és keveset eszik. Ráadásul nincs benne önindító sem.
A fogyasztás volt már 4,5 liter is (nyáron, 70-nel), de átlagban város-országút-autópálya tél-nyár használatban 5,5 körül van. Városban a rövid távokon ez is többet fogyaszt, 10-15 perces távokon nem 5-öt kér, hanem 7-8-at (pláne télen). (ehhez már nagyobb akksi kéne)
Tolatókamera jó ha van benne, mert hátra rossz a kilátás (fő a design), a fedélzeti komputer jól használható, vállalható - mondjuk a fogyasztási grafikont rettentő bonyolultan tudja mutatni mindenféle jelekkel, csak épp a lényeget nem tudod leolvasni a részletes kimutatáson.
156000 km-rel vettem, többen szálltak be, hogy nahát, újautót vettem?
Nem ezzel mész pályanapra a ringre, de biztonságosan tudsz vele előzni, haladni, biztonságos, megbízható, masszív.
Bónusz: sosem gondoltam volna, hogy bármelyik autómmal is valaha érdeklődést, elismerést fogok kiváltani. Egy hibriddel ezt úgy teheted meg, hogy igazából biztonsági pályán mozogsz - mert kockázat, az nincs vele.
Hibalista
- Még soha, semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 156000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra G Caravan | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
