A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2012)

Auris Touring Sports hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csendestárs

Szöveges ítélet

A vállalatomnak köszönhetően széles palettáról lehetett gépkocsit választani. A környezettudatosság része volt az Auris kiválasztásának, korábban volt II-es Prius-om és ezt a modellt ki is próbálhattam, ami kellett, mert a negatív cikkek előtte elbizonytalanítottak.
A kocsi legfontosabb részei nagyon jól eltaláltak. Jó a futómű, a kormánymű, a fékek nagyon hatásosak. Aki nem vezetett még fokozatmentes sebváltóval, az próbálja ki a hibrid mini-pöckét!
Nekem tetszik a "dögösebb" külső, és a kocsi nem is kicsi. Könnyű megszokni, hogy milyen halk, ezt már csak akkor veszem észre, ha más autóba ülök vagy mások ebben ülve ezt megjegyzik. Jól gyorsul, a korábbi Prius-nál lényegesen fürgébb, bár az autópályán a benzinmotor most is hangosabb, amikor pörgetni kell - amit meg jól bír és elég jól húz is. Ezzel együtt a modellnévben a "Sports" nyilván valamelyik marketinges tréfája volt...
A fogyasztása 80%-ban városban 5.1 - 5.5 liter között van, automata sebváltóval és benzint égetve. Az Auris előtt három hónapon át egy 1.2-es benzines, 100 LE-s Golf ugyanezt 7.5 liter körül hozta, mindezt manuális sebváltóval.
A vezetési élmény érdekes: a kocsi folyamatosan mértéktartásra int. Lehet vele menni viszonylag dinamikusan, de erről megpróbál leszoktatni. Egy jó kis kölcsönös tanítás minden pirosra váltó lámpa felé a közeledés, mert az ember sakkozik a fogyasztással (és a többi autóssal, elnézést érte). Akinek ez nem élvezetes, annak valóban unalmas célszerszám, nem elég gyors, "csak egy eszköz".
A beltér nem elég igényes, itt-ott zavaró. A folyamatosan máshová rendezett rádiócsatornákat sosem fogom megszokni. Fura az út kezdete óta megtett fogyasztásmérő skálája is, talán eredetileg mpg-re lett kitalálva. Van első ülésfűtés, ami elég hamar és túlzottan melegít. A rádió hangja szép. A visszapillantók nagyon jól állíthatók, nagyok, és szenzációs a kamerás tolatórendszer is - ez elkényelmesíti az embert.
Ha a fentieket elnézzük, akkor egy praktikus, elég nagy, olcsó üzemeltetésű kocsit kapunk. Ha egy pár dolgot - főleg odabent - nívósabban alakítottak volna ki, akkor érzelmileg jobban kötődnék hozzá. Így egy korrekt "járgány".

Hibalista

- semmi. Légkondi tisztítás kellett kb. egy év után.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Super

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Passat Következő autója? Mazda 3, 6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2012 (2013)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)