Csak és kizárólag olajkúttal rendelkezők részére
Szöveges ítélet
75.000 km körül elkezdte enni az olajat, kb 5000 km / 1 litert.
97.000 km-nél már 1000 km / 1 liter olajat megevett (az autó 8 éves sem volt!).
Kiderült, hogy a márkaszervizek 5w30-as olajat töltöttek bele végig, a bele való 0w20 helyett. (Számlák, szervizkönyv megvan). Hiába probáltam az importőrrel egyezkedni, tudnak a problémáról, de hárítják a felelősséget. A szervíz nagyon gálánsan felajánlotta, hogy vigyem be, és megcsinálják (persze fizessem ki a kb 1M költséget).
Eladtam (nagy bukóval, a vevő tudott a problémáról).
Ezen kívül az 1NRFE (1.33)-as motor még a hatchback auris kasznihoz is gyenge, nemhogy a kombihoz. Autópályán nagyon meg kellett gondolni, hogy mikor előzök.
Soha többé toyota, a toyota szakszervizekről is megvan a véleményem...
Hibalista
- Csak egy motorgenerált kellett volna csináltatni 97 ezer km-nél, de inkább eladtam.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla 1998 | Következő autója? | Vitara 1.4T |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
