A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2012)

Auris Touring Sports 1.4 D4D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Auris kombi

Szöveges ítélet

Üdvözlöm a tisztelt olvasót!

A modell megérkezésekor már szemet vetettem rá, de a munkahelyek és fizetések mellett nem engedhettem meg magamnak, hogy új autóként megvegyem.
Így esett a választás egy 3 éves Diesel modellre Active felszereltséggel.
Elsősorban a márka és komfort ami megfogott, az első beindításkor már tudtam, hogy megveszem, de a vezetési élmény és a csekély szervízigény teljesen meglepett.
A feleségem imádja, nagy, de jól vezethető, praktikus és kényelmes, könnyen parkol vele.
Kicsit tartottam a részecskeszűrő körül keringő többszázezer forintos, esetleg milliós horror ártól, meg kettőstömegű lendkerék és hasonló szörnyűségektől.
Kettőstömegű nincs, vezérlése láncos, a DPF szűrő meg gyakorlatilag egy Suzuki katalizátor árszintjén van.
A mákazervízben mindennek utána jártam, alvázszám alapján készségesen elmondanak mindent, így nem tartunk tőle.
Az elmúlt időszakban gyakorlatilag az olajcseréken, klímatisztítás és töltésen kívül semmit nem költöttünk rá.
Egy VW Touran-t számoltattunk be, hát nem sírom vissza.
Alapvetően japán párti vagyok, a VW a feleségem álma volt, nekem meg a rémálmom. 1 év alatt 600 ezer forint lett ráköltve, hogy járóképes legyen, ez benzines volt. Inkább vettem volna egy Suzukit, de lényeg, hogy már nincs meg.

A család biztonságban és kényelemben tud elmenni bárhová, nyaralni vagy akár a kertbe is, van csomagtartó, egy kiváló motor és váltó, ami nagyon jól kapcsolható és feszes. Nyilván nem kotyog mint egy Opelé.
1.4-es motorja teljesen elég nekünk, 90 Le és 205 Nm.

Összességében nagyon jó áron, viszonylag kevés de igazolt km-re,digitális szervízkönyvvel jutottam hozzá, minden megtett métert élvezünk és bátran ajánlom mindenkinek, aki nem egy mozdony teljesítményét várja tőle.

Hibalista

- A kötelező szervizeken és olajcseréken kívül nem volt gond vele.

Ide hordtam szervizbe

NS Autóház Pécs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Touran Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2012 (2013)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)