A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2012)

Auris hibryd 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

A városi lopakodó

Szöveges ítélet

Új céges autóként került hozzánk.Nagyjából két nap alatt megszoktam.Elképesztően csendes,a csúcsban csak a zene hallatszik.Araszolgatás a hibryd világa..6000 főleg városi km után 4.7 liter.Benzines automata autó....Országúton tökéletesen bevált a rendszer össztejesitménye elegendő,komoly nyomatékkal.Pálya tempó könnyen megy ilyenkor egy finom benzines hangját hozza.Erősebb gyorsításoknál szokni kell a hangját a cvt más világ a hagyományos erőátvitelhez képest.Nem zavaró,bár nem a kedvencem.A szabályozás és vezérlés zseniális,szinte észrevétlenül avatkozik be,szerintem a mai autók között a legfejlettebb rendszer.Érezni a tizenöt év hibryd tapasztalatát.A riválisoknak jósolok pár évet a felzárkózásra.A futómű bolond biztos,forszirozott tempónál is semleges,érződik a kontsrukció átgondoltsága.Nekem nem hiányonak a ma szerintem túl lihegett vezető asszisztenciák,viszont nagyra becsülöm az elektromos fékezést,a manuális visszatöltés lehetőségét,a tiszta üzemet a környezet fokozott védelmét.Egész más a szemléletem a hibryd vezetése után,mondom úgy ,hogy közben járok Corolla 1.6 automata 110 ló és egy 177 lovas Rav4-gyel.A hibryd hangtalan suhanását nagyon meg lehet szokni...
Kidolgozási minősége Toyota,felhasznált anyagok néhol láttatják a takarékosságra törekekvést,információk megjelenítése példás,jól követhető a rendszer állapota.Könnyen vezethető a kormány enyhén túl szervózott.Fék,kombinált elektromos és mechanikus döbbenetes lassulást produkál,2001 es Mx5 1.8 -om nem lassult igy,elképesztő...Ülések oldaltertása kiváló,fűtés hütés csendes,hatékony a szűrés,alig van por a városi járás mellett.Az utastér átlagos nem túl dizájnolt mindennapokra megfelel..Világitás átlagos éppen elegendő.Nincs ékszij,nincs kuplung,kettős tömegű lendkerék,van elektromotor,Atkinson ciklusú 1.8 benzinmotor és a számítógéppel vezérelt zseniális bolygómű.A csomagtér elegendő,de nem túra autó.Fő lételeme a város,bár a országutakon sem vall szégyent.Érd és Óbuda között használjuk az M7+város bevált.Nem olcsó autó hosszútávon talán rentábilis,de a tudat,hogy a ma autói közül az egyik legkevésbé szennyező,rendkivűl fontos..
Én véglegesen letettem a voksomat a hibryd technológia mellett és mást csak bátorítani tudok,próbálja ki....

Hibalista

- Nem romlott el

Ide hordtam szervizbe

Toyota-Mayer

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 1.6 Corolla Következő autója? hibryd
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2012 (2013)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)