A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2012)

Auris Touring Sports Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A jövő autója

Szöveges ítélet

Céges autó választásnál volt lehetőségem a hibrid Aurist választani (versenyzett még a Skoda Octavia, Ford Focus, Opel Astra). Előző autóm Skoda Octavia kombi volt 2007-s.
Amit szerettem volna választani az a magas felszereltségű Auris, skyview csomaggal, sajnos ez nem fért bele a keretembe. A Lounge és az Activ csomag között annyi volt a különbség önrész tekintetében, hogy maradtam inkább az "alap" csomagnál, ami nagyon tisztességesen van felszerelve. Ehhez egy darab extrát kértem még a B oszlop mögött üvegek sötétítését, ami jó döntés volt.

Két hete van meg a kocsi, 1000 km-t mentem vele eddig.

Ami tetszik:
- nagyon jó a felszereltsége: bőr kormány, kormányról vezérelhető rádió, beépített bluetooth, plusz a telefonról áthozza a contact listát is, usb aljzat amiről lehet tölteni és pendriveról tud zenét lejátszani
- az autó állandóan arra késztet, hogy olyan lassan menj vele, hogy bekapcsoljon az akkumulátora, így nálam városban 5 l-s fogyasztás van.
- a műszerfalat sokan kritizálják, nekem tetszik. A levegő irányítása is furán néz ki, de nagyon jól lehet vele szabályozni a levegő útját
- a netes teszteken néhol szídják, hogy hangos az autó. Én ezt egyáltalán nem tapasztaltam, sőt autópálya tempónál az octaviánál szerintem halkabb. 130-nál még normál hangon tudtam beszélgetni a hátul ülővel, míg a skodában ehhez már "kiabálni" kellett
- meglepően kicsi a tankja (40-45 liter) de így is majd 750 km a hatótáv egy tankkal (van 1/3 autópálya többi város)

Amit még meg kell szokni/hiányzik:
- ebből a felszereltségből hiányzik, hogy be lehessen állítani, hogy menet közben lezárjon a központi zár;
- előző autómnál (octavia kombi) egy mérettel kisebb a hátsó üléssor, két átlagos felnőttel ez éppen elegendő, két nagyobb ember már nehezebben fér el egymás mögött
- a csomagtartóban nem lehet annyira szépen elpakolni a cuccokat mint a skodában, de a hely bőségesen elegendő
- a műszerfalon az óra stílusa fura, de megszokható, viszont az elhelyezése nagyon kényelmetlen, a vezető ülésből alig látszik, különösen napfényben
- sajnáltam, hogy nem került bele NAVI, de kollégák akiknek benne van azt mondták, hogy ne sajnáljam, nem túl jó a navija

Egyelőre ennyi, majd 20-30 ezer km után frissítem a tapasztalatokat.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Octavia kombi 2007 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2012 (2013)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)