A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris HSD Hibrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zen mester

Szöveges ítélet

Nagyon régóta szerettem volna átülni egy hibrid Toyota-ba. Az Auris amikor megjelent egyáltalán nem tetszett, de az évek és a modell frissítés megszépítette. Mivel a házunk előtt parkoló Yarisomat totálkárra törte egy részeg sofőr, így kénytelen voltam a kis Go-kart helyett valami mást keresni.
Találtam egy 10.500 km-t futott példányt, melyet a gazdája 2013-asra cserélt le.
Az autó egy álom: siklik az úton, nyugalmat áraszt. A hibrid hajtás semmi megszokást nem igényel, az utasok nem érzik a sebességet benne, érzésre dinamikusabbnak mondanám a T Sport Yaris-nál, pedig a gyári adat csak 11,4. A Yaris 9 mp-belül százon volt.
4 üzemmód van
-elektromos módban halkan el lehet hagyni a lakópihenő övezetet(ált. célszerű ilyenkor a ventillátort kikapcsolni, akkor hidegben sem indítja be a motort)
-ECO ezt csak autópályán használom, mert ilyenkor olyan a gázpedál mintha tönkrement volna... viszont a klíma teljesítményét visszaveszi a tempomat meg tartja a sebességet.
-Normál ált ezt használom városban, a motor csak duruzsol.
-Power: érzékenyen reagál a gázra és bármilyen sebességről nekilódul, így a fogyasztás ,5-1 literrel is több tud lenni...
A fogyasztása nyáron 5 l/100 km télen 6 l/100 km. 20% város 80% autópálya (tempomattal 115-120 km/h)
Már untam a vezetést (25 éve vezetek), de ezt élvezet vezetni. Eddig csak gépészkedtem az autóban ezt viszont vezetem: a gázpedál a gyorsítás mértékét hivatott megadni, a fék a lassításét és nem kell egy kart ráncigálni ahhoz hogy haladjon az autó! A vonóerő nem szűnik meg a váltáskor. Ennél csak az elektromos autó lenne nagyobb élmény, ha lenne megfelelő hatótáv, de a papíron 200 km ilyen körülmények között (tél és 115-ös autópálya tempo) csak 70-80 km elegendő, 100 km-re csak úgy elég, ha 90-95 km/h-as átlaggal megyek (kipróbáltam teszteltem egy Nissan Leaf-et)

Rossz tulajdonság igazából nincsenek, talán csak annyi, hogy ennél az évjáratnál még nem teljes értékű a csomagtartó, de mivel a Yaris helyett vettük, akkora viszont így is van.

A nejem autóját is leakarjuk idővel hibridre cserélni (az 9-11-et eszik).

Hibalista

- Kerek tőcsavar: a gumis addig húzta a pisztollyal amíg el nem szakadt (lehet, hogy az előző tulaj gumisa is meggyepálta már...)

Ide hordtam szervizbe

Toyota Super

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Yaris 1,5 TS Következő autója? Auris Touring Sport HSD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)