A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 2.0 D-4D SOL 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Van miert szeretni

Szöveges ítélet

A csaladban mar tobb Toyota is van, ezert dontottem en is a marka mellett. Sokan unalomnak mondjak, en inkabb nyugalmat erzek, amikor belelulok egy Toyotaba.
Az Aurisban sem csalodtam e teren annak ellenere, hogy az en Toyotam nem hibamentes.

Eddig ennek a Toyotanak tetszik legjobban a belso tere. Nagyon szep a kozepkonzol, szepen ivel a ket elso ules kozott. A valto igy hihetetlen kenyelmes helyre kerult, raadasul konnyen es pontosan kapcsolhato. Kanyargos utakon, ahol gyakran kell kapcsolgatni igen nagy elony. 0 fok alatt indulaskor nehezebben kapcsolhato a 2-es. Illetve az egyest csak akkor lehet kapcsolni, ha all az auto. Ez korforgalomba behajtaskor neha hatraltat.
A radiot mar nem sikerult ilyen jol pozicionalni. Igen tavol kerultek a gombok a vezetotol, ami nem tragedia, mert multimedias a kormany (bar nem minden funkcio kezelheto innen). De a J1-rol mar komoly hajlongast igenyel, hogy elerjuk a gombokat.
Az iv alatti rekeszt elerni nem olyan nehezkes nekem mint ahogy eloszor olvastam. Altalaban atkarolom, nem ereztem meg emiatt rosszul magam. A kezifeket sem vettem eszre, hogy nehez lenne kezelni az elhelyezese miatt.

A helykinalat pazar, szerintem kategoria egyik legnagyobb helyet kinalja, es a csomagtarto miatt sem kell szegyenkezni, meglepoen nagy. Bar az utobbi evek trendjet mi is kovetjuk es lassan egy Dyna-ba se fernenk be.

Tetszik a dupla kesztyutarto, a felso kis aprosagoknak, az also nagyobb kacatoknak kivallo hely. A felso kesztyutartobol viszont kimaradt a vilagitas. Illetve valami puha szovet boritas, mert barmit belerakok zorog. Lehet csak engem zavar, de nagyon felbosszant ha vmi zorog. Hazilag kibeleltem ezert a rekeszeket.

A konyoklo, ami sajnos tenyleg alacsony emiatt csak egy fedel, alatti rekeszbe rengeteg CD elfer. A gyari lejatszo a hat hangszoroval nem az igazi. Kisporoltak belole a sebesseggel valtozo hangerot, raadasul egy Thalia-ba beulve jobb hangminoseget kapunk!

A muszerfal vilagitast meg nem babraltam, engem nem vakit ejszaka, ha vakitana biztos nehezkes lenne allitani. A computer gombja tenyleg nem a legszerencsesebb helyre kerult, de nem is a kormanyon atnyulva kell babralni, hanem alulrol.

Az auto Sol felszereltsegu, amiben eleg sok extra megtalalhato.Egyik ezek kozul az 'intelligens nyitasi/inditasi' rendszer.
Kulccsal nem kell babralni, hozzaerek a kilincshez es az ajtok nyilnak, start gomb benyom es hajra. A harmonia akkor foszlik szerte, amikor a valtozarat is hasznalja az ember.
Az esoerzeklos ablaktorlo nekem nagyon tetszik. Szemerkelo esoben jo, hogy nem kell semmivel babralni, akkor torol, amikor pont szeretnem. Kicsit nagyobb esoben (amikor meg nem megy folyamatosan, kis szuneteket tart) eloszor szokatlan volt, hogy nincs semmi ritmus a torlesben...de megszokhato.
Az ablaktorlokkel 3 bajom van:
- autopalya temponal a jobb oldali mocorog
- a lapatok alatt maradt mosofolyadek (szelvedo moso hasznalata utan) a ket lapat kozott felcsapodik es a szelvedo jobb oldalat nagyon osszekoszolja
- a jobb oldali epp addig torol, ahol az anyosulesen ulo kinez. Ezert egy mocskos idoben a J1-en ulo felig latja csak a vilagot.

A valto folott a klima (automata) kezelo egysege is nagyon szepen sikerult, konnyu es egyszeru hasznalni, raadasul igen kulturaltan, halkan es gyorsan mukodik. A fogyasztasbeni tobbletet meg nem sikerult kimerni. Az egyetlen hatranya, hogy a fujas iranyat a vezetotol tavolabbi kis kijelzo tovebe raktak. Ezert csak akkor latni, ha jobbra dol az ember.

A futomuve kelloen feszes, nem a magyar uthibakhoz talaltak ki. Cserebe gyorsabb kanyarodaskor sem ver ki a veritek. Azonban eleg zajos. Uthibakon hangosan huppog-puffog. A fekek is nagyon jok, nem harap be hirtelen, de ha kell, nagyon fog. A

A kedvencem a motorja. Az valami fantasztikus. Az eddigi tesztekben mindig olvastam rola, hogy ez a motor alacsony fordulaton csorog. Ebben van nemi igazsag. Egy bizonyos gazpedal allasnal van egy jellegzetes csorgesszeru hangja. De ha jobban nyomom vagy kevesbe, akkor eltunik. Alacsony fordulaton sem hallott a motor. En varosban nem is hasznalom 1800-as fordulat folott.
Az igazi ero persze 2000-3000 kozott van. Gyakorlatileg mindegy melyik fokozatban, hegynek fel vagy hegyrol le. Megy es kesz.
Mindezt alacsony fogyasztas mellett. 140-nel 5,5-5,8 kozott van az atlag.
120-as tempoig 5 alatt marad a fogyasztasa koszonhetoen a nagyon hosszu 6-ik fokozatnak.
Az autoban tempomat van, amit nagyon megszerettem. Autopalyan igy a legnagyobb nyugalomban es csendben lehet suhanni.

A tipushibak minket sem kerultek el:
- 15ezernel lecsiszoltak a fekpofak sarkait de nem segitett. 30ezernel csereltek az elso fekpofakat azota minden ok.
- 44ezernel elkezdett kattogni a kormany. Csereltek a kormanyszarat. Ezer km utan ismet. Ekkor az egesz kormanyrudat csereltek. Azota jo.


Tehat ami tetszik:
- dizajn (nekem kulsore is tetszik)
- klima
- pazar helykinalat
- motor
- alacsony fenntartasi koltseg. A szerviz igen penztarcabarat.

Ami nem:
- nehany atgondolatlan reszlet
- a gyari fejegyseg
- nem hibamentes

Hibalista

- Csikorgo elso fekpofakat csereltek gariban - Kattogo, ropogo kormany. Gariban csereltek a kormanyrudat.

Ide hordtam szervizbe

Gyongyosi Kakuk Autohaz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (10) Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)