A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris Aquatis 1.4 VVT-i 

Az ítélet értékelése
4,4(5 db)

Azért még mindig TOYOTA

Szöveges ítélet

Egyelőre nem akartam új autót venni, és nem 1.4 benzinest, de az előző autóval (Corolla 1.4 VVT-i HB Luna) jégpályán megcsúsztam, majd fejre álltam és vásárlási kényszer állt elő. Az autó totálkáros lett, nekem semmi bajom nem lett, tehát az autó jól vizsgázott biztonságból. Megbízhatóságból pedig három éven keresztül vizsgázott folyamatosan jól. A váltás logikus és érthető ezek után: Corolla HB ? Auris). Korábban erősebb motorral terveztem a vásárlást, de a történtek után, egyelőre legalábbis nem kell erősebb autó. Dinamikus de óvatos vezető voltam, most inkább csak óvatos.

3000 km megtétele után:

Kísért a Corolla (nagyon szerettem), ennek ellenére az új autó jó benyomásokat tett rám.
Mindenben egy kicsit nagyobb és komfortosabb (a felszereltség hasonló).
Akaratlanul is összehasonlítom a két autót, visszasírva a régit, a rögzült szokásaimon változtatni kell (pl. a könyök támasztása, megszokott tároló helyek).

Menetteljesítmény hasonló (ugyanaz a motor), a súlynövekedés ellenére az Aurist dinamikusabbnak érzem. Nem robbanékony, de mindenütt egyenletesen nyomatékos.

Az autó nagyon tetszik, meg fogom szeretni, ennek ellenére

a Corollához képest negatívum:

könyöktámasz nincs megoldva, cseréltem de így sem tökéletes,
nem sík a csomagtér a hátsó ülések lehajtása után,
légbefúvás módjának kijelzése nem látható jól,
pontatlan átlagfogyasztás becslés (5-6 decivel kevesebbet mutat),
fényszóró magasság állítás, tükör állítás gombja mélyen van,
csomagtartó padlólemeze nehezen kivehető,
csikorgó fékek (garanciában kicserélik),
igénytelenebb anyaghasználat a műszerfalnál (ennek ellenére tetszik),

a Corollához képest pozitívum:

sík padlólemez a hátsó üléseknél,
biztonsági öv használata könnyebb,
kényelmesebb ülések,
méretek nagyobbak, komfortérzet jobb.

Amiről nem írtam, azzal mindkét autónál elégedett voltam.

További megállapítások:

az Auris futóműve feszesebb,
gyenge fényszóró (cserélem),
jó vezetni az autót,
külső dizájn: van néhány autó ami jobban tetszik, de nekem bejön, azt hiszem cca. 5 cm-rel alacsonyabb kivitelben még jobban tetszene,
belső dizájn: puritán és elegáns, az ívelt középkonzolt kihagytam volna,
külső-belső dizájn: azt hiszem praktikumra kihegyezett.

21000 km megtétele után:

Elgedettségem teljes.
A fényszóró égőjét emelt fényűre cseréltem, jó volt, de csak fél évet bírt, az eredeti vissztétele és magasságállítás után tökéletesen megfelel.
Csikorgó fékbetétek garanciában kicserélve, azóta rendben van.
A márkahűség úgy tűnik hossztávra biztosított.

65000 km megtétele után:

A könyöktámasz mint "legnagyobb probléma" megoldódott.
Világhálós böngészés után sikerült egy olyan támaszt találni, amely vezetés közben is biztosítja a "könyökkényelmet" igazodva a magas sebváltóhoz.
Harmadik támasz vált be, az eredeti után vásárolt gyári támasz még mindig nem volt kényelmes.

A dizájn nekem bejön. Nem osztom az általános véleményt a Toyota arctalanságáról. A ráncfelvarrás nem rossz, de nekem jobban tetszik a módosítás előtti változat.

Elégedettségem továbbra is teljes.

95000 km megtétele után:

Hátsó féktárcsa+betét csere.
Parkolás segítő rendszer (KIYO).

Kacérkodom a Hyundai i30-al, tetszik, de félek, hogy a jó "öreg" TOYOTÁM megsértődik, úgyhogy marad, meg különben is előbb meg kell bírkózni a svájci Frank alapú hitellel.

Az a baj, hogy a Hyundai mindent elkövet, hogy a kedvemben járjon(külső-belső dizájn, kezesség, "könyöktámasz", jó menettulajdonságok és minőség stb.), a Toyota azonban toyik a fejemre, egyszerűen csak jó autókat gyárt.

Hibalista

- csikorgó fékek (kezdetben garanciális cseréig) - hátsú féktárcsa+betét elkopott

Ide hordtam szervizbe

Toyota Roda Service Karcag

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla HB Luna 1.4 VVT-i Következő autója? középkategóriás, de lehet, hogy mégiscsak HYUNDAI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)