A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1,4 D-4D Aquatis 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Lomha csörgősipka

Szöveges ítélet

A belseje szép, de ne nézzük meg az anyagok minőségét, mert a frász jön a nézőre. Minden olcsó, kopogós műanyag, néhol az illesztések sem igazán jók. A motor 2000-2200 rpm alatt halott. Elindulni nehéz vele, pörgetni kell, hogy ne fulladjon le. Az 1.4-es dízel épp hogy jó hozzá, el se merem képzelni az alap benzinest.. Xenont szerettem volna, de nem lehet ezzel a felszereltséggel kérni, de nem baj, mert eltekintve attól, hogy a lábam elé világít a fényszóró, a fénye jó. A hatlemezes, hathangszórós CD/rádió egység kicsit dobozosan szól, de ebben a kategóriában hallottam már rosszabbakat is. CD lemezváltáskor szánalmas hangok jönnek ki a cuccosból, mintha össze akarná csinálni magát. A metál hamuszürke fényezés nagyon szép, érdemes közelről megnézni! A légkondi (digitális) teszi a dolgát, de majd az igazi nyári hőségben kell bizonyítania (a Land Cruiserben pocsék volt a teljesítménye). Az ülések kényelmesek, kellő oldaltartással, de nem is vagyok egy langalétra ember (177 cm), lehet másnak nem az igazi. Útfekvése jó, nagyon agilis, de kissé pattogós a futómű. Az autó belseje hajlamos a zörgésre, ha rossz úton haladunk.
Szerintem túlárazott, a 4,8 millát nem éri meg, de 3,5-3,8 millióért jó vétel lenne.

Hibalista

- A fényszóró gyárilag az autó orra elé világít (igen, megtaláltam a fényszóró magasságállítást..). A kormány ferdén áll (az általam vezetett összes többi aurisban is!). Fékezéskor halk elektronikus sípolás hallatszik. A bluetooth nője 10-ből 6 indításkor magától bekapcsol, úgy kell lelőni. A műszerfalban valami zörög 1900-2200 rpm között. Az ablakok vékony üvegből vannak, úgy kopognak, mint a sima ablaküveg.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Mayer Budakeszi

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Reálszisztéma Buda

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1600
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Land Cruiser 120 VX D-4D 3.0 Következő autója? valami ezres turbós benzines
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)