A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1.6 MMT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, biztonságos, de érzékeny kocsi.

Szöveges ítélet

2007-es 2008-as forgalomba helyezéssel. 35e km-nél vettem. 2. tulaj vagyok. Előző tulaj apríthatta, mert méltányossági gariban Sakura kuplungszettet cserélt, ami 180eFt lett volna. Ennek azért örültem, főleg, hogy maguktól javasolták. Annyi hibát éreztem, hogy reggel nehezebben vette be az egyest, rángatott, ha nagy gázzal akartam, kb 2 percig, míg be nem melegedett. Fékeket is cseréltem elöl hátul. Elöl tárcsákkal, az mondjuk 70eFt-ért kicsit húzós volt. Most a hátsó övfeszítő néha kiváltja a "check airbag" figyelmeztetést, de egyenlőre nem csináltatom meg. Valószínüleg a gyermek cibálta meg, ezért nem feszít be rendesen. Amúgy kényelmes hátul is, nagyobb a hely mint golfban, meg nics kardán alagút. Világos belső miatt kellemes, bár koszolódik. Pályán kicsit hangos, ha 140-el közlekedünk, de általában 110-120-al beszélgetősen megyünk. Fogyasztás városban odalépve 9 simán lehet, ésszel normálisan 8. Pályán 140-nél szintén 8 lehet, amúgy 7.5. Ha sporolósan országúti kényelmes 100-al megyünk akkor a rekord 6.3 volt. Ajánlom mindenkinek, aki képes nyugodtan vezetni. Aki nem, az sztem mindenképp kézi váltóval vegye meg, talán az új szériásat 6 sebességessel.

Hibalista

- Kuplung szett - 180eFt méltányossági garanciában. Első fékbetét/tárcsa 70eFt. Hátsó fékbetét 22eFt). Övfeszítő hátul ez még várat magára. Ha valaki használtan veszi ezeket sztem érdemes megnézetni, főleg a kuplungot MMT váltónál.

Ide hordtam szervizbe

Sakura. Nem túl olcsó, de megéri, és nem csak a kávé miatt. Garancia után önként ajánlottak méltányossági garanciát kuplungszettre, így 180eFt-ot spóroltak. Kicsit rájuk kell nézni, hogy rendesen töltsék fel olajjal, meg rendesen nézzék meg a fékbetétet. (2x kértem, hogy nézzék meg mert kicsit surrogott, harmadszorra szereléskor nem értek el telefonon és kicserélték a betétet kérdezés nélkül, mert "így nem engedhettük ki a kocsit" (2x megtették :D )

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Laguna Rxt 2.0 benzines Következő autója? auris HSD, vagy idősebb avensis kombi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)