Jó, mert Toyota
Szöveges ítélet
Az autót 0 km-esen vettem. Sokáig gondolkodtam, milyen autó kéne mielőtt döntöttem. Francia és olasz szóba sem jöhetett, az agyonsztárolt német márkák már nem olyan jók, mint egykoron, meg hát mi? a VW aránytalanul dárga, az Opelről nincs jó véleményem, a Ford nem az én világom. Maradt a japán. Egyrészt azért, mert a családban csak japán autó van, és mindenki meg van elégedve velük, másrészt azért, mert tetszenek. Szüleimnek régóta Toyotájuk van, (jelenleg egy Avensis, a Népítéletben is szerepel), és nagyon tetszik a Toyoták formavilága is. Tudom, hogy ostobaság egy Volvóval összehasonlítani, de csak egy mondat erejéig: mindkét autót olyan veszi, aki értékeli a megbízhatóságot, értékállóságot, de nem akarja felhívni magára a figyelmet. Csiricsáré nagyfelnis streetracert meg vegyen az, akinek arra van igénye:). Akkor az autóról. A külsőről előbb nyilatkoztam. Nem egy dizájnnyertes alkotás, de szerintem modern és ízléses a formája. Természetesen nem egy olasz autó szépsége sugárzik róla, de nem is olyan szeszélyes mint azok (remélem Totalcaros ujságírók is olvassák). Nekem fontosabb a megbízhatóság. Belseje elég tágas, 190cm-mel kényelmesen elférek. Csomagartó lehetne nagyobb. A belső anyagai megfelelő minőségűek. Tényleg nem elég puhák, de ránézésre jók. Aki meg állandóan a műszerfalat fogdossa, az meg is érdemli. A motor dinamikája jó (hangsúlyozom az 1.4-es mivoltához képest!), fogyasztása még klímával sem ment 5.5 fölé. Szervizben csak a kötelező alkalmakkor volt. Szerintem megérte, a következő autó is természetesen Toyota lesz, de a mostani még sokáig megmarad.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Vác
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Altea | Következő autója? | Csak Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
