Hosszútávfutó
Szöveges ítélet
Tesztautóként vásároltuk, így alapból elől és hátul is (lent) volt rajta spoiler, ami kifejezetten tetszetőssé, már-már sportossá és egy kicsit vaddá varázsolja a dögöt. Kívülről optikailag valóban egy kicsit a Yaris felnagyított változata.
A kocsi belülről (számomra) valóban nagyon ötletes, az anyagok minősége változó pl.: a "könyöktámasz" kifejezetten gagyi műanyagból készült, de alapvetően ergonómikus kellemes belső térrel találkozhatunk. A váltókar nagyon kézre áll. Elől-hátul megfeleően tágas, jó oldaltartású ülésekkel. A kulcs nélküli indítás csúcs!!!
Ami kifejetezzen nem tetszik: szerintem az egyes túl hosszú (japán autó lévén esetleg megérthető, vagy megszokható), illetve néha előfordul, hogy a hátramenetet nem veszi be könnyen (nem ezt várnám egy toyotától). Szerintem nem húz a kocsi annyira mint szeretném (bár ez természetesen eléggé szubjektív), de tényleg, 3 személyt szállítva (plusz én meg a félig teli csomagtartó) egy kicsit lomhának tűnik, valahogy hiányzik még egy kis nyomaték alacsonyabb fordulaton. Nálam olyan 7,5 l/100km fogyaszt átlagban vegyes használatban (15% város, 85% városon kívül és/vagy de főleg autópálya).
Alapvetően jó választás volt, de egy hangyabokányit többet vártam tőle, a szabályokat betartva vezetve (természetesen így is vezetjük) nagyszerű társ lehet még a magyar utakon is.
Hibalista
- Az első fékek csikorogtak, de már kicserélték. Állítólag a fékpofák anyagában túl sok fém volt (EUs környezetvédelmi előírások miatt), így kevesebb fémtartalmúra cserélték, azóta nincs vele gond.
Ide hordtam szervizbe
Nagykanizsa
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Avensis, Camry, Lexus IS 250 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
