Fürge dagi
Szöveges ítélet
Még elég új az autó, de talán néhány dolgot máris szívesen megosztok.
Kívülről szerintem semmi különös, olyan, amilyen, kicsit dagi. Nekem van oldalvédő gumicsík, azzal kicsit jobban néz ki.
Belül szerintem nagyon jó! Nagyon kényelmes ülések, nagy hely van benne elöl hátul. Jó, hogy viszonlyag magasan vannak az ülések, nem kell a kocsiba behuppanni, lehet könnyen beszállni. Ami a középkonzolt illeti, nekem tetszik. A váltó jó, hogy ott van, ahol. Akkor venni észre igazán, milyen jó, ha az ember visszaül egy hagyományos autóba. És elárulom, hogyan kell használni a konzol alatt lévő rekeszt csuklótörés nélkül: az ellentétes oldalon kell lenyúlni, mintegy átkarolva a középkonzolt. Könnyedén megy, nem csavarodik ki semmi. Mobiltelefon simán elfér oda. Jó a két kesztyűtartó, minden elfér, semmi nincs szem előtt. Szeretem a narancsszínű világítást. Zavar, hogy az elektromos ablak és a központizár gombjai nincsenek este kivilágítva, húztam már le hátsó ablakot az első helyett. A műszerfal fényerő állítása tényleg béna. Találhattak volna olyan fényerőt, ami nappal is jó, meg este is. De nem, a nappali túl erős, az eggyel gyengébb meg napsütésben túl gyenge már. Állítani nehézkes. Mivel a műszerfal akkor is kivilágítódik, ha nincs bekapcsolva a lámpa, ezt könnyű elfelejteni mondjuk országúton esőben, ami veszélyes is lehet. A rádió gombjának nem az az alapvető baja, hogy csúszós, inkább az, hogy nehéz tekerni. A kettő együtt nehéz kezelhetőséget eredményez. Sebaj, van a kormányon is kezelőgomb. A CD-k meg elférnek a könyöklőszerű izé tokjában középen.
A felszereltsége alapvetően jó, ami hiányzik, az az automata klíma. Rossz, hogy nem lehet pártízezer forintért kérni az automatát, csak egy következő felszereltséggel. Ezt más gyárak jobban csinálják. Szeretem a napszemüvegtartót a tetőben.
A motorja szerintem kiváló. Ez egy 1.6-os motor 124 lóerővel. Nem értem, miért húzza le, aki lehúzza.Tessék keresni hasonló erejű 1.6-ost más gyártóknál. A zoomzoom 1.6-osokra ráver másfél másodpercet 100-ig, VW csoport húszéves termékeiről ne is beszéljünk. A motor alul is erős, városban simán lehet 3000 alatt használni, olyankor nagyon halk és keveset fogyaszt. Ilyenkor úgy megy, mint más 1.6-osok fent. 4000 felett meg nagyon megy. Sokkal sportosabb karakterű kocsik kapnak sokkal gyengébb 1.6-os motorokat.
Mert ez egyébként nem egy sportos kocsi. A futómű inkább kényelmes, a váltó sem az igazi a gyors kapcsolgatáshoz. Zavaróak a A oszlopok. Nagy esőben a víz nagyon felverődik az első oldalablakokra, a kis hármoszögre és a lehúzható részre is, akár a tükrök használhatóságát is rontja. Talán sárvédő gumival megoldható, majd kipróbálom. Nem csúszik meg a kanyarban, de dől, mivel magas.
Egyszóval vannak kisebb kezelési hibái, ámde:
- kényelmes
- tágas
- nagyon jó motorja van
- különleges a belső
- és remélem megbízható is lesz, mivel Toyota
Nagyon sok mindenre jó, egyedül fiatalon gyors, családdal, időseknek kényelmes, könnyű beszállással. kellemes csomagtartóval, könnyű bővíthetőséggel. Igazi kompakt.
Hibalista
- Semmi, nagyon új még.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Reálszisztémába megy majd
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf IV | Következő autója? | Nagyon sokára lesz még... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
