Csodás vagy, Auris (?)
Szöveges ítélet
Egy Focusból ültem át az Aurisba. A Toyotában a belső design fogott meg. Ez az első japán autóm. Kimondottan kényelmes, jók az ülések oldaltartása, ami a fordról nem igazán mondható el. A motor rendkívül halk, jól húz. Hiányzik a kartámasz elől, ami egy hosszabb útnál igen előnyös lenne. A csomagtér is lehetne nagyobb. Összegezve nem volt rossz választás.
Hát igen, oda a nimbusz. Jobb hatsó fék csere, úgy nyikorgott menetközben, mint egy parasztszekér. Két hét múlva már az új fék (!) is úgy nyikorog, hogy szégyenlek kimenni az autóval az utcára. A középkonzol nyekereg-nyikorog, csak a WD40 segít ideig-óráig. Hátul is zörög valami, de már lexarom. ja, 5000 km van benne. Remélem a fék problémákat tudják majd orvosolni.
Eljött az első éves szervíz. Olajcsere+szürő+átvizsgálás 26.000.-. A fék akkusztikai problémáját nem említettem, hanem a szerelő vette észre. Megrendelték az új alkatrészt és cserélték a hátsó féktuskókat. Szerintük nem a fékpofák minőségével van a baj, hogy mivel azt nem árulták el. Mindenestre a zene megszűnt, mármint a féké.
Hibalista
- még semmi, igaz még szinte bejáratós (800 km)
- hátsó fék csere, tárcsa és fékpofák (4500 km)
- hátsó féktuskók cseréje (5600 km)
Ide hordtam szervizbe
Toyota Tsusho M5
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | Ford |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
