Szeretnivaló ritkaság
Szöveges ítélet
Szomszédé volt, telekre járni használta betonutat nem igen látott naponta felforrt, mert az érintkezéseket szétdobta a földút, rohadtul tudott f?teni, mindig borsot tör az ember orrá alá. Csak az vegyen, akinek van pénze fönntartani, mert ez nem egy csóróknak való „igénytelen” autó, amire nem kell költeni.
Havonta kb. 20-30ezer forint (benzin nélkül) a fenntartás de nagyon lehet szeretni.
Számítani kell minden percben valamire, hogy elromlik és elég drágák hozzá az alkatrészek:[
Egyszer szétrohadt az oldala de akkora volt a lyuk hogy vészhelyzetben simán lehetett volna rajta katapultálni.
Ezt szépen meg is csinálták, de benéztek a kárpit alá a padlón és az egész szét volt rohadva, pedig garázsban állt és havat nem igen látott.
Ha alkatrész kellett hozzá kizárólag külföldr?l lehetet hozatni, pl.: az els? lámpabúra mit széttört egy k? 60rugó volt. A karburátorról nincs infóm de arra emlékszem hogy édesapámnak mutatta a szomszéd hogy egy dobozban jött amibe egy rongyba volt tekerve hogy ne essen semmi bántódása a kicsinek.
Az akkumulátor csere lehetetlen volt meg a legrosszabb helyen a pótkerék alá rakták. A fékolaj tartály 2x ment tönkre, de nem tudni miért valahol folyatott.
Szvsz jól ment a gép az 1.1-hez képest de én utálom a száguldást. Lényegében magán a motorblokkon kívül minden tönkre ment. Véglegesen soha nem lehet megcsinálni, mert ez totál szét volt szedve még az ülések is de mindig volt utána is valami baja.
Én azért szerettem, mert nekünk (mármint az én életemben) soha nem volt keleti autónk. Mármint igazi keleti az ?stechnikával. Igaz édesapám 2000-ben vásárolt egy Dacia Novát miközben Ausztriába mentünk meglátta bogláron, és rögtön megvette. Nem igen járt vele de neki az els? kocsija egy Dacia volt és gyengéd szálak f?zték a márkához.
De a Tavria továbbra is egy igazi egyéniség!
Hibalista
- 1hónaposan szétforrt a víz, állandóan folyt az olaj, karburátor csere, hátsó ablak f?t?szálja fél évesen meghalt, hátsó ajtótömítés, h?t?ventillátor cseréje, bajuszkapcsolók cseréje, benzinszint/vízh?mérséklet mér? csere,hátsó ajtó zár,fékolaj tartály csere.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
