Ruszki Szörny!!
Szöveges ítélet
A 90es évek közepén vásároltuk vadonat újonan a fater első szalonautoja volt. Kényelem szempontjából talán jobb volt egy picivel mint egy fapados Suzuki. Motorjával soha nem volt semmi probléma az árához képest tökéletes volt. Viszont a sebváltó na az gyalázat Sz@r volt mintha egy traktort vezetett volna az ember az egész autoban a váltó zavart a legjobban. 100 Km/h volt az utazó sebessége akkor volt a legcsendesebb a motor és akkor a fogyasztása is kedvezőbb volt. Viszont 130-nál jobban nemigen akart menni dehát ezt az autot nemis erre találták ki. Magas építése miatt lazán el lehetet vele járni földuton erdőben szántáson. Strapabiró szörnyeteg volt. A nálunk töltött utolsó éveiben már igazi strapa auto volt a hátsó üllések állandóan le voltak hajtva és mint családi mini teherautó szolgált. Aztán 6 éves lett és ujra kellett volna egy nagygenerál de a fater már nem akart áldozni rá így becseréltük. Hát röviden ennyi
Hibalista
- Ajtó zár, belső villágítás (ha volt egyáltalán), műszerfal világítás, eltőrt az sofőr üllés, kuplung és sebváltó csere volt, kilométer ora.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Bázis Kalocsa
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Dacia | Következő autója? | Suzuki SwiftII 1.3 GLX AC/CD |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
